loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار «شیعه وسنی؛ همه مسلمان هستند»

کتاب "شیعه وسنی؛ همه مسلمان هستند" تالیف شیخ علی خازم و دکتر شیخ عبدالله خلاق و ترجمه "اصغر علی کرمی"در ۱۰۴صفحه از سوی انتشارات مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به زیور طبع آراسته شده است.

این کتاب در سه فصل با عناوین"شیعه و سنی همگی مسلمان هستند"، "آیا شیعه و سنی از قرآن مشترکی بهره می گیرند یا دو قرآن مختلف دارند؟"و"آشنایی با مراکز و پایگاههای تقریب مذاهب اسلامی" به نگارش درآمده است.

دیدگاه علمای شیعه و اهل سنت در مورد یکدیگر ، از جمله رهبر معظم انقلاب، آیت الله سیستانی، علامه فضل الله، امام محمد غزالی، شیخ محمود شلتوت، شیخ حسن البنا و.. از جمله مطالبی است که در این کتاب آمده است.

در مقدمه این کتاب می خوانیم:
دنیای غرب با تکیه بر پژوهشکده های فرهنگی و فکری، دستگاههای امنیتی و نیز موسسات تبلیغی و سیاسی خود و صهیونیسم جهانی با بهره گیری از همه داریی ها و اموالی که در رژیم اشغالگر اسرائیل دارد؛ همچنین با استفاده از فتواهای تکفیری که همچون رگبارهای نابهنگام در این سو و آن سوی جهان اسلام صادر می شود، در تلاش است که آتش فتنه مذهبی را میان مسلمانان برافروزد تا بر تفرقه و جدایی آنان افزوده، جسارت و دلاوریشان را در هم شکند و قدرت و نیرویشان را در دست بگیرد و این ملت را از نظر فرهنگ، تمدن و سیاست وابسته و دنباله رو غرب سازد.

به بیان دیگر برای جداسازی ملت مسلمان از اعتقاد، فرهنگ، تمدن، و اخلاقشان همواره در حال فعالیت بوده و از هرگونه ابزار ممکن در سطوح مختلف فرهنگی، فکری، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، و رسانه ای استفاده می کند.

دوشنبه 23 آبان 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط