loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازی‌های رایانه‌ای؛ ابزار جنگ نرم در «همشهری آیه»

نویسندگان مرتبط : همکاران گروه مجلات همشهری

به گزارش تریبون مستضعفین شماره هفتم دور جدید ماهنامه فرهنگی «همشهری آیه» ویژه آبان ماه ۱۳۹۰ منتشر شد.

در بخش غدیریه این شماره خلاصه‌ای از پاسخ به شبهات درباره‌ی موضوع ولایت در غدیر، مروری بر سیر تاریخی شیعه شدن ایرانیان و تحریفات بعد از غدیر در گفت و گو با دکتر رجبی دوانی آمده است.

در بخش رسانه ماهنامه همشهری آیه به موضوع بازی‌های ضدایرانی و ضداسلامی ساخت غرب اختصاص یافته است که در گفت و گو با دکتر بهروز مینایی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مهندس مهدی جعفری مدیر پروژه‌های ساخت بازی‌های سازمان بسیج مستضعفین به بررسی تهدید و فرصت‌های بازی‌های رایانه‌ای پرداخته شده است.

مروری کوتاه بر زندگی علامه سیدمحمدحسین طباطبایی، متن یکی از گفت و گوهای علامه طباطبایی و هانری کربن، سیره عرفانی علامه طباطبایی در گفت و گو با آیت الله محمدباقر تحریری و نگاهی به شاگردان علامه طباطبایی و مناسبات استاد و شاگردی آنها از مطالب خواندنی بخش اندیشه ماهنامه همشهری آیه است.

کتابخانه‌ها باید دست شهرداری باشد، کتاب بخوان، جهادی برای کتاب و با کتاب آرام می‌شوم از عناوین بخش کتابستان است که به بایسته‌های کتاب‌خوانی و نهادهای مؤثر در موضوع کتاب‌خوانی و روش‌های مناسب کتاب‌خوانی و … اشاره شده است.

ماجرای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام از موضوعاتی است که در بخش لانه سیاه به آن پرداخته شده است و مروری کوتاه بر ماجرای اعتراضات مردمی به سفارت‌خانه‌های مداخله‌گر و زندگی شهید مهدی رجب بیگی از مطالب این بخش از ماهنامه همشهری آیه است.

همزمانی بیداری اسلامی منطقه با کنگره عظیم حج، بررسی اجمالی روابط ایران و عربستان با توجه به موسم حج از مطالب بخش جهان اسلام است. در این بخش همچنین می‌توانید پای صحبت‌های حاج مرتضی طاهری نشست و از گفته‌هایش درمورد مدیریت کاروان حجاج خارجی مطالب خواندنی را خواند.

در ستایش گود زورخانه و ثبت جهانی آن در یونسکو، ویژگی‌های یک مسجد ایده‌ال در گفتاری از امام جماعت مسجد صنعتگران مشهد، یک داستان و گزارشی از اردوی بلاگ تا افلاک خانه فعالان مجازی در مشهد مقدس از مطالب بخش فرهنگ و هنر است.

نگاهی گذرا به متن و حاشیه همه سفرهای استانی سفر رهبر معظم انقلاب بویژه سفر به کرمانشاه در بخش سفرنامه ماهنامه همشهری آیه، از آخرین مطالب این شماره است که خوانندگان را با خاطره‌ی خوب از این شماره به انتظار شماره بعد قرار می‌دهد.

این شماره از ماهنامه همشهری آیه دربردارنده‌ی آثار و گفتاری از آیت‌الله محمدباقر تحریری، دکتر غلامحسین دینانی، دکتر کریم مجتهدی، دکتر محمدحسین رجبی دوانی، دکتر محمدصادق کوشکی، دکتر ابراهیم افشار، یعقوب توکلی، دکتر بهروز مینایی، حجت‌الاسلام حمیدرضا غریب رضا، حجت‌الاسلام محمدحسین صرافان، حاج مرتضی طاهری، نصرت‌الله صمدزاده، رضا امیرخانی، علی‌محمد مودب، سیدحمیدرضا برقعی و … است.

همشهری آیه از سلسله نشریات موسسه همشهری است که به مدیرمسئولی حسین قربان‌زاده و سردبیری مهدی قزلی در ۱۰۰ صفحه به قیمت ۱۰۰۰ تومان در دکه‌های مطبوعات فروشی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

جمعه 27 آبان 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط