loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«امید اسلام» درباره حاج آقا مصطفی منتشر شد

سی و چهار سال از شهادت آیت‌الله سیدمصطفی خمینی(ره) می‌گذرد و به همین مناسبت نشر عروج، کتاب «امید اسلام» را که مجموع مقالاتی درباره شخصیت علمی و مبارزاتی وی محسوب می‌شود، منتشر کرد.-
سیدمحمد ابوطالبی، مدیر توزیع و بازرگانی موسسه چاپ و نشر عروج، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) با اعلام این مطلب اظهار کرد: این کتاب مجموعه مقالاتی درباره شخصیت علمی و مبارزاتی آیت‌الله شهید سیدمصطفی خمینی، پسر ارشد امام خمینی(ره) را دربر می‌گیرد که توسط معاونت پژوهشی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در سه فصل گردآوری شده‌اند.

ابوطالبی افزود: زندگینامه حاج آقا مصطفی،‌ استادان او در دوران تحصیل، چهره سیاسی آیت‌‌الله مصطفی خمینی، شهادتش و‌ تاثیرات این شهادت، برخی از موضوعات این کتابند.

وی با اشاره به اختصاص یکی از فصل‌های این کتاب به گفت‌وگوهایی با دوستان و شاگردان آیت‌الله مصطفی خمینی(ره) گفت: در این میان می‌توان به گفت‌وگوهایی با آیت‌الله موسوی بجنوردی،‌ آیت‌الله سیدمحمد سجادی، حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی و آیت‌الله سیدمصطفی محقق داماد اشاره کرد.

مدیر توزیع و بازرگانی موسسه چاپ و نشر عروج درباره محتوای کتاب «امید اسلام» عنوان کرد: آرای فلسفی شهید مصطفی خمینی و بررسی تفسیر قرآن او و همچنین بررسی اهمیت، هدف و زبان این تفسیر،‌ بخشی دیگر از محتوای کتاب را تشکیل می‌دهند. همچنین بخشی از این کتاب به بیان خاطراتی درباره شهید مصطفی خمینی از زبان دوستان او می‌پردازد.

چاپ نخست کتاب «امید اسلام» با شمارگان 2000 نسخه و به بهای 42000 ریال توسط نشر عروج منتشر شده است.

دوشنبه 30 آبان 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط