loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگینامه شهید «علمدار» منتشر می‌شود

نویسندگان مرتبط : گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

زندگینامه و خاطراتی از شهید «مجتبی علمدار» در قالب کتابی با عنوان «علمدار» گردآوری شده است. این اثر از سوی گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی منتشر خواهد شد.-
محسن عمادی، یکی از اعضای موسسه شهید ابراهیم هادی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: محتوای کتاب «علمدار» در برگیرنده بیش از 70 خاطره است.

وی افزود: شناسایی شهدای شاخصی که برای آن‌ها تاکنون اثری منتشر نشده از اهداف موسسه فرهنگی شهید ابراهیم هادی است. شهید مجتبی علمدار یکی از شهدای شاخص استان مازندران است .

عمادی گفت: کتاب «علمدار» به همراه نرم‌افزار ویژه این اثر منتشر و روانه بازار کتاب خواهد شد.

مجتبی علمدار سال 1342 در مازندران به دنیا آمد. وی در سال 1362 از طریق بسیج به جبهه‌های دفاع مقدس رفت و بعد از مدتی فرمانده گروهان سلمان گردان مسلم لشکر 25 کربلا شد.

علمدار در سال 1364 بر اثر استفاده ارتش متجاوز صدام از سلاح‌های شیمیایی مجروح و سرانجام در سال 1375 بر اثر عوارض ناشی از آن مجروحیت به شهادت رسید.

پنجشنبه 3 آذر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط