loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دوره های مطالعاتی: مطالعات تکنولوژی و آرای شهید آوینی

نویسندگان مرتبط : کانون اندیشه جوان

در ادامه سلسله درسگفتارهای علوم انسانی کانون اندیشه جوان در سال تحصیلی جدید، درسگفتار مطالعات تکنولوژی با حضور مجموعه ای از اساتید دوشنبه ها در محل کانون اندیشه جوان برگزار می‌شود.

این درسگفتار برآنست تا به مباحثی چون: چیستی مطالعات تکنولوژی، مروری بر تاریخ تکنولوژی ،رابطه علم وتکنولوژی، چیستی مصنوعات تکنولوژیک و معرفت شناسی تکنولوژی بپردازد.

جهت شرکت در این درسگفتار،‌ لازم است علاقه‌مندان جهت ثبت نام اولیه فرم پیوست را تکمیل نموده و به رایانامه مدیریت آموزش کانون اندیشه جوان amoozesh.kanoon@gmail.com ارسال کنند.

برگزاری دوره درس گفتار سینما از منظر شهید آوینی درکانون اندیشه جوان

دوره درس گفتار سینمای اشراقی با حضور رضا ابوالحسنی، حسین معززی نیا و عباس محسنی در کانون اندیشه جوان برگزار می شود. این دوره در نظر دارد تا با شرح اجمالی مبانی حکمی سینما از منظر شهید آوینی، به عنوان مهمترین نظریه پرداز سینمای ایران از جایگاه انقلاب اسلامی راهی دوباره برای تامل در آراء شهید آوینی باز نماید. این درس گفتار در طول پنج جلسه به سر فصل های؛ «سینما در افق تمدنی غرب»، «مبانی سینما با تاکید بر مفاهیم مونتا‍ژ و بیان تصویری»، «تبیین عنصر جاذبه در فیلم» و «تبیین نظریه تحولی شهید آوینی در خرق حجاب تکنیک سینما»‌ خواهد پرداخت.

این دوره در پنج هفته متوالی سه شنبه ها برگزار می شود و نخستین جلسه آن در تاریخ یک آذر ماه با حضور استاد رضا ابوالحسنی از ساعت 16 الی 18 خواهد بود. شرکت در دوره درسگفتار سینمای اشراقی بدون نیاز به ثبت نام قبلی، برای کلیه علاقمندان آ‍زاد می باشد.

محل برگزاری جلسات درس گفتار «خیابان انقلاب اسلامی، ‌خیابان وصال شیرازی،‌ کوچه بهنام، ‌پلاک 19، ساختمان کانون اندیشه جوان»‌ می باشد.جهت ارتباط با آموزش کانون اندیشه جوان از شماره تلفن های «88960536،‌ 88960409 داخلی شماره 2»( در ساعات اداری) استفاده فرمایید.

دوشنبه 14 آذر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط