loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «معارف انقلاب» منتشر شد

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

کتاب «معارف انقلاب» مروری بر دیدگاههای حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، درباره‌ی انقلاب اسلامی در 1049 صفحه منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، در این کتاب بیش از 400 فراز از دیدگاههای معظم‌له با موضوع انقلاب اسلامی که در طول بیش از 20 سال گذشته در دیدارها، سخرانی‌ها و خطبه‌های نماز جمعه بیان شده است، جمع‌آوری و در اختیار علاقه‌مندان قرار میگیرد.

برخی از بخشهای این کتاب به تحلیل دوران حاکمیت طاغوت و ویژگیهای آن دوران، مبارزات ملت ایران به رهبری امام عظیم الشأن و ویژگی‌های رهبری ایشان، اصول و محکمات، دستاوردها، آثار و برکات، ارکان و پیام‌های انقلاب، توطئه‌ی رنگارنگ دشمنان در به انحراف کشیدن و نابودی انقلاب و همچنین وظیفه مردم و نسلهای آینده در شناخت و پاسداری انقلاب اسلامی، اختصاص یافته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب، که به کوشش علیرضا مختارپور و توسط مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفترحفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای) منتشر شده، میتوانند با شماره تلفن‌های 66410649-021 و 09195593732 تماس حاصل نمایند و یا به نشانی پست الکترونیک Book -at- khamenei.ir پیام ارسال نمایند.

این کتاب در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

جمعه 18 آذر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط