loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سقای آب و ادب به چاپ هفتم رسید

نویسندگان مرتبط : سید مهدی شجاعی

کتاب «سقای آب و ادب» نوشته سیدمهدی شجاعی با گذشت یک‌سال از سوی انتشارات نیستان به چاپ هفتم رسید.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، این کتاب روایتی از زندگی حضرت عباس(ع) که در میان دیگر آثار شجاعی به لحاظ فرم و محتوا اثری متفاوت به شمار می‌آید.

در هر فصل از این رمان رفت و برگشت‌های روایی متعددی دیده می‌شود که در فضای سیال داستانی، جای توصیفاتی اغلب شاعرانه را به یکدیگر می‌دهند و در هر موقعیت، زوایای جدیدی از مفاهیم مورد نظر نویسنده را باز‌گو می‌کنند.

در مقدمه کتاب آمده است: چه والا مقام و بلندمرتبه است حسین، که عباسش در آستانه عروج عاشورا، ‌از مسجدالحرام سیر داد به مسجدالاقصای کربلا که «بارکنا حوله لنریه من آیاتنا.. و چه هماهمت و بلندآشیان است عباس، که با دو بال عشق و ادب به سوی آسمان هفتم «دنی فتدلی» پر کشید و در مقام قرب حسین، به منزلتی بی‌بدیل رسید و در قابی از قوس بازوان حسین، ماوا گرفت...

گفتنی است، چاپ هفتم «سقای آب و ادب»، نوشته سیدمهدی شجاعی با شمارگان پنج هزار نسخه از سوی انتشارات «کتاب نیستان» منتشر شد.

گفتنی است غالب آثار سید مهدی شجاعی و انتشارات نیستان در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

شنبه 19 آذر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط