loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در ۶۸ صفحه و با دو ضمیمه؛ حیات ۵۹ آمد

شماره جدید ماه‌نامه فرهنگی سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام در ۶۸ صفحه و این بار با جلدهای رنگی منتشر شد.

ماه‌نامه حیات در شماره ۵۹، از هفت سرویس و پنج پرونده ویژه تشکیل شده است. حیات در سرویس سیاست خود، به موضوع وحدت اصول‌گرایان پرداخته است. سرویس بین الملل این نشریه، در پرونده ای با عنوان «آمریکا در خلسه»، به بررسی بحران وال استریت پرداخته است.

سرویس جدید جامعه در پرونده ویژه‌ای به تحلیل اجتماعی «شعار مرگ بر آمریکا» پرداخته است و پای صحبتهای استاد سید مجید امامی نشسته است. سرویس جهان اسلام، در پرونده ای به موضوع حج بیداری علاقه نشان داده و سرویس پایداری، عنوان «حریم خونین حرم» را برای پرونده ویژه این شماره خود برگزیده است و واکاوی قضیه کشتار حجاج در سال ۱۳۶۶ را پیش کشیده است.

در سرویس مجموعه اندیشه ورز این شماره، سه مقاله علمی (میان رشته ای معارف اسلامی و علوم انسانی) به قلم آقایان مهدید یوسفی، امیرمعمارزاده و محمد طلالعی لاری منتشر شده است.

بخش جدید پاتوق، به مطالب طنز، شعر، داستان و …. از اهالی علم و فرهنگ و هنر پرداخته است.

گفتنی است حیات، حرفه ای ترین نشریه دانشجویی کشور است که از ۲۱ سال گذشته هم چنان (با تغییر اسم) منتشر می شود. تصویر روی جلد این شماره، به عکس اختصاصی سردار سپاه اسلام، حاج سعید قاسمی اختصاص یافته است.

در این شماره، آثار و گفتاری از دکتر ابوذر گوهری مقدم، استاد سید مجید امامی، میلاد عرفانپور و جمعی از اهالی فرهنگ و اندیشه به چشم می خورد.

پنجشنبه 15 دی 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط