loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

علی اکبر بابازاده

اینجانب دوره ابتدایی را در دبستان علوی آذر شهر گذراندم ، در تمام سالها دانش آموز ممتاز بودم. در امتحان نهایی در منطقه اول شدم علائق دینی باعث گرایش به حوزه شد و ... مشغول علوم دینی شدم، به تحصیلات فرهنگی و دبیرستان و دانشگاه نیز ادامه دادم و ورود به حوزه 1344 بود، در طول 7 سال سطوح حوزه را به پایان رساندم، در سال 1351 در امتحان خارج حوزه قبول شدم و در ضمن درس­های دارالتبلیغ اسلامی را پیگیری کردم، حقیقتاً مرکز علمی و شکوفایی بود، در این مرکز دوره­های عادی (6 سال) و عالی (2 سال) را به پایان رساندم، جزو شاگردان ممتاز بودم، از محضر اساتیدی همچون علامه طباطبائی، مطهری، مکارم، سبحانی، شبیری، دکتر آیت و ... فیض بردم، واقعاً موسسه علمی و عالی بود هر چند حرفها پیش آمد که نباید پیش می­آمد...

در دروس خارج بیشتر از محضر حضرات مکارم، سبحانی استفاده کرده­ام ، هر چند از آقایان جوادی، مشکینی، فاضل، وحید خراسانی، نوری همدانی ، صادق روحانی نیز بهره­ها برده­ام.

در حوزه تحقیق و پژوهش مدتی مدیریت موسسه امام صادق (ع) را به عهده داشتم، کتاب­هایی را برای سازمان امور اداری و استخدامی کشور نوشتم ، هم اکنون بیش از 30 عنوان کتاب چاپ شده دارم. در عنوان آن کتاب درسی، و چهار عنوان آنها کتاب برتر و برگزیده است.

در تاریخ 30/08/1388 به عنوان نویسنده برتر در حوزه ازدواج از دست رئیس جمهور وقت جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد لوح تقدیر و هزینه حج و عمره و جوائز زیادی از حوزه علمیه قم و سایر حوزه­ها و مراکز دانشگاهی و موسسات فرهنگی دیگر مرحمت کرده­اند.

در امور تدریس و گفتمان و مناظره نیز توفیقات زیادی کسب شده، جزو داوران و اساتید مدارج علمی حوزه هستم. در قلمرو گفتمان بسیار فعال بوده، هم اکنون نیز استمرار دارد و در سال 1385استاد نمونه معرفی شدم.

در امور حج از روحانیون موفق و نمونه معرفی شدم و نیز در امور حج از روحانیون موفق و نمونه تعیین گردیده و افتخار « رابط» در بعثه مقام معظم رهبری می­باشم.

در مراکز تبلیغی جزو مبلغین اعزام به خارج هستم، سال­ها در کشورهای همجوار خدمت کرده­ام . با گروهکها مناظراتی داشته­ام و در جاهای حساس به بحث نشسته و نتائج خوبی گرفته شده و مورد تقدیر قرار گرفته­ام.

در جبهه­ها خدمت نموده، و بدون سر و صدا انجام وظیفه کرده­ام، بارها اعزام شده و گاهی خودم رفته­ام ، در مراکز گوناگون جبهه از جمله در پادگان لشکر 92 زرهی، کوشک و جفیر و سایر مراکز جمعی سپاه و ارتش خدمت­ها نموده و از ستاد جنگ تقدیر نامه نیز دارم.

از محضر مبارک مقام معظم رهبری و همه مراجع تقلید دست اول و آنان که مورد تأیید و تعیین جامعه مدرسین حوزه می­باشند، در امور حسبیه و امورات شرعی و مردمی اجازه کتبی و نمایندگی دارم.

همه این افتخارات و ناگفته­های دیگر در صورتی به درد می­خورد که حرکت­ها و خدمت­ها برای رضای خدا باشد. از خدا می­خواهیم چنین توفیقی را مرحمت نموده و چنانچه دارم، آن را بیشتر بفرماید.
  • زادروز
    1334
  • محل تولد
    آذربایجان شرقی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    یکشنبه 25 دی 1390
  • شناسه
    10071
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی