loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کامران باقری لنکرانی

کامران باقری لنکرانی متولد سال ۱۳۴۴ در تهران و وزیر بهداشت کابینه اول دکتر محمود احمدی نژاد بود.

وی مدرک دیپلم خود را از دبیرستان شبانه روزی نمونه توحید شیراز اخذ نمود و مدرک دکترای حرفه ای پزشکی خود را در سال ۱۳۶۸ از دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رتبهٔ ممتاز دریافت کرد. سپس مدرک تخصص بیماری های داخلی را در سال ۱۳۷۱ از دانشگاه علوم پزشکی شیراز (با رتبهٔ اول کشور) و مدرک فوق تخصص بیماری های گوارش و کبد را در سال ۱۳۷۵ از دانشگاه علوم پزشکی شیراز دریافت کرد. وی در حال حاضر ریییس مرکز تحقیقات سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشد.
طبق اطلاعات وب گاه پتب مد وی دارای مقالات مختلفی در زمینه های بیماری های داخلی، عفونی، ارتوپدی، اعصاب و روان، سیاست گذاری های درمان عمومی در مجلات مختلف داخلی و خارجی می باشند. بر اساس پایگاه اطلاعاتی Scopus وی دارای بیش از ۱۰۰ مقاله در مجلات بین المللی بوده و h-index وی طبق گوگل اسکالر ۱۵ می باشد. وی هم اکنون مدیر مسئول، سردبیر یا عضو هیئت تحریریه تعداد متعددی از مجلات داخلی و بین المللی می باشد. دکتر کامران باقری لنکرانی در سال ۱۳۷۱ به عنوان استادیار بخش داخلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز کار خود را آغاز نمود. وی در سال ۱۳۸۱ به درجه دانشیاری و در سال ۱۳۸۵ به درجه استاد تمامی ارتقا یافت.
  • زادروز
    1344
  • محل تولد
    تهران
  • نام کامل
    دکتر کامران باقری لنکرانی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 3 مهر 1391
  • شناسه
    11612
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی