loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

علیرضا زکی زاده رنانی

در سال 1377 وارد حوزه علمیه اصفهان مدرسه دارالحکمه مشغول به تحصیل شدم. در کنار تحصیل همزمان به حفظ قرآن کریم کار تحقیق و پژوهش را شروع نمودم. بعد از تکمیل پایه هفتم حوزه در اصفهان سال 1383 وارد حوزه علمیه قم شدم و همزمان با ورودم به تخصصی علوم حدیث رفتم. در سال 1385 تخصصی علوم حدیث در سطح دو را شروع کردم و در سال 1388 در آزمون سراسری علوم حدیث در دانشگاه علوم حدیث گرایش نهج البلاغه و در سال 1391 در آزمون دکتری شرکت کرده و با گرایش شیعه شناسی مشغول به تحصیل هستم.

در سال 1383 بود که توسط آیت الله بهجت (رضوان الله تعالی علیه) توفیق معمم بودن را پیدا نمودم و همواره خود را مرهون آن دعایی می دانم که ایشان دست بر سرم گذاشت و برایم دعا خواند.

در بین سال های عمر طلبگی ام به فضل الهی همواره مشغول پژوهش و تحقیق بوده ام که ثمره آن حدود 50 کتاب و بیش از 15 مقاله می باشد.

همه دعایم در زندگی طلبگی این بوده که: یا صاحب الزمان مولای من! یه کاری کن به درد شما بخورم، بتوانم گره ای را باز کنم و باری را از روی زمین بردارم.
  • زادروز
    1359
  • محل تولد
    اصفهان
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    چهارشنبه 22 آذر 1391
  • شناسه
    11988
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی