loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

موسسه فرهنگی تحقیقاتی لیله القدر

مؤسسة فرهنگی هنری لیله القدر در راستای احیای فرهنگ اصیل دینی و ترویج آثار برتر، با پرداختن به موضوعات مورد نیاز جامعة اسلامی، به خصوص بررسی و پاسخگویی به شبهات نسل جوان با روشی جدید و رویکردی کاربردی از سال 1378 تأسیس گردید. ساختمان قدیمی مؤسسه به وسیلة دست اندرکاران آن در سال 1386 به طور کامل و زیربنایی نوسازی شد و بدین ترتیب امکان انجام فعالیت هایی با کمیت و کیفیت بیشتر فراهم آمد.

هم اکنون بخش های مختلف انتشارات و فروشگاه، تحقیقات و آماده سازی آثار محققان و اساتید علوم حوزوی و دانشگاهی جهت انتشار، مشاوره و راهنمایی، کلاس های دروس حوزوی، جلسات شرح آثار، روابط عمومی، اینترنت و نیز واحد برگزاری جلسات هفتگی و مناسبتی (دهة محرم، صفر و رمضان) و آموزش خواهران تحت نظارت اساتید مربوطه، در حال فعالیت مستمر و رو به توسعه می باشد.

مؤسسه با تولید، جمع آوری، تنظیم، تحقیق و ویرایش آثار فاخر و کاربردی مبتنی بر منابع قرآنی و روایی کار خود را آغاز نمود و با عنایات خدا توانست با چاپ و نشر بیش از 60 اثر پر مخاطب در راستای اهداف خود گام های بلندی بردارد. تولیدات دیجیتال در قالب نرم افزارهای صوتی، تصویری و جستجوگر متن نیز از جایگاه خاصی در فعالیت های فرهنگی مؤسسه برخوردار است. مؤسسه در ادامه فعالیت هایش، نشر مجموعه کامل و کاربردی جلسات درس و سخنرانیهای اعضای هیئت علمی اش را در نظر دارد. برگزاری همایشهای تخصصی در راستای تبیین آثار و اندیشه های استاد صفایی، به همراه تهیه و انتشار ویژه نامه هایی که پاسخگوی نیازهای روز مخاطبان باشد از دیگر فعالیت های مؤسسة لیله القدر بوده که تاکنون با تلاش و همیاری اساتید حوزه و دانشگاه، تجربة دو همایش بزرگ دانشگاهی را پشت سر گذاشته است. همچنین واحد انتشاراتی فرهنگی مؤسسه از بدو تأسیس، حضور دائمی در تمامی نمایشگاه های داخلی و بین المللی برگزار شده توسط وزارت اشاد اسلامی داشته است.

این مؤسسه از سال 86 تا به امروز محل برگزاری دوره های آموزشی و تربیتی دانشجویان و طلاب سراسر کشور بوده است که هدف از برگزاری این اردوها ایجاد فضایی ساده و صمیمی برای آموزش و پرورش افراد با انگیزه و مسئولیت پذیر می باشد. همچنین مؤسسه مفتخر به دریافت لوح تقدیر از نهاد کتابخانه های عمومی کشور به دلیل سطح بالای کمّی و کیفی تولیدات خود در جهت پرداختن به موضوع تعلیم و تربیت جوانان و ارتقای فرهنگ دینی مخاطبان گردیده است.شرکت در گردهمایی و نمایشگاه سمن های برگزیده استان قم نیز از تجربیات موفق مؤسسه می باشد.
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 13 خرداد 1392
  • شناسه
    13141
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی