loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کانون نشر احکام

کانون نشر احکام بخشی از موسسه اطلس تاریخ شیعه می باشد. موسسه فرهنگی ـ هنری اطلس تاریخ شیعه تحت اشراف حضرت آیت الله خوشوقت«ره» و با مدیریت حجت الاسلام بنایی کاشی با رویکرد نوآوری در روش ها و ایجاد جاذبه های هنری و دیداری، در طول ده سال فعالیت، تولیدات نو، علمی و چشم نوازی پدید آورده است.

نظر آیت الله خوشوقت(ره) درباره موسسه؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بحمد الله «مؤسسه اطلس تاریخ شیعه» با محتوایی غنی، علمی و راه بردی شایسته، ضمن نوآوری در شیوه ارائه تاریخ و جغرافیای تاریخی اسلام و دیگر رشته های علوم اسلامی توانسته است گامی مفید و مؤثر در دفاع از مکتب اهل بیت ـ علیهم السلام ـ بردارد. از خدای متعال قبول این حرکات صادقانه و رضایت از این خدمت بی نظیر را خواستارم.

عزیز خوشوقت - تهران/ شعبان 1427


در حال حاضر فعّالیت مؤسسه در قالب سه گروه ویک کانون در جریان است:

1- گروه اطلس قرآن

2- گروه تاریخ

3- گروه جغرافیای تاریخی

4- کانون نشر احکام

مکتب شیعه گنجینه علوم و معارف بی بدیل اسلام است که تاریخ امامانش درخشان ترین منبع برای جوامع انسانی و الهام بخش تمام نسل ها است.معارف شیعه سرشار از آموزه هایی است که آشنایی و به کارگیری آن در زندگی، آلام بشری را تسکین می دهد و انسان جست و جوگر را به منزل گاه سعادت رهنمون می شود. اکنون انتقال این گنجینه عظیم و گران قدر که مجاهدت دانشمندان و فرزانگان شیعه آن را به دست ما رسانده، بر شانه عالمان این عصر سنگینی می کند. بدیهی است با توجه به شرایط ویژه این عصر و روزآمدی ابزارها و امکانات رسانه ای، استفاده از قالب ها و روش های نوین برای ابلاغ محتوای غنیّ شیعه و زلال احکام و معارف آن به فطرت های پاک و حقیقت جو، لازم و ضروری می نماید.
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    یکشنبه 2 تیر 1392
  • شناسه
    13500
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی