loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برات محمد هدایتی

اینجانب برات محمد هدایتی در سال ۶۳ در مشهد مقدس متولد شدم. در خانواده ای از قشر متوسط اقتصادی جامعه و مذهبی. در سال ۷۷ با شرکت در آزمون حوزه علمیه خراسان وارد مدرسه علمیه حضرت بقیة الله (عج) شدم و با مدیریت عالمانه و دلسوزانه حجت الإسلام مهدوی مهر (که اکنون ریاست جامعة المصطفی العالمیة واحد مشهد را به عهده دارند) تربیت یافته و بعد از آن در مؤسسه تخصصی امام سجاد (ع) که با هوشمندی ایشان برای اولین بار در حوزه های علمیه با رویکرد معارف قرآن تأسیس شد. بنده در این مؤسسه مشغول به تحصیل شده و با اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته تفسیر و معارف قرآن فارغ التحصیل شدم. اینجانب بعد از مدتی افتخار خدمت در مسئولیت پژوهش مؤسسه نصیبم شد.

همچنین سال سوم درس خارج شرکت نموده و در حال نگارش پایان نامه برای سطح سه حوزه علمیه در رشته فقه و اصول می باشم.

شایان ذکر است این مؤسسه با رویکرد محتوایی منبعی طلاب متخصص در رشته تفسیر و معارف قران را تربیت می نماید. و سیاست نخبه پروری را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.
  • زادروز
    1363
  • محل تولد
    مشهد
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 19 خرداد 1393
  • شناسه
    16762
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی