loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عباس پسندیده

سال 1348 در شهر محلات متولد شده است.وی سال 1364 وارد حوزه علمیه القائم محلات شده و از محضر اساتید آن حوزه به خصوص مرحوم آیت الله سید طه مقدسی بهره برده است.
در سال 1366 وارد حوزه علمیه ولی عصر خوانسار شده و از محضر اساتیدی چون مرحوم آیت الله تقدیری و دیگر اساتید معظم آن حوزه استفاده کرده است.
در سال 1368 وارد حوزه علمیه قم شده و پس از اتمام دروس سطح، در دروس خارج حضرات آیات فاضل لنکرانی، مکارم شیرازی، سبحانی و جوادی آملی شرکت کرده است.
در سال 1381 موفق به اخذ مدرک سطح 3 از حوزه علمیه قم شد. موضوع پایان نامه ایشان «مسأله بیعت» بود.
از سال 1373 همکاری علمی خود را با مرکز تحقیقات دارالحدیث آغاز کرده که همچنان ادامه دارد. هم اکنون مدیر واحد حدیث و علوم روانشناختی پژوهشکده علوم حدیث می باشد.
از سال 1382 تدریس در دانشکده علوم حدیث را آغاز کرده و هم اکنون عضو هیئت علمی آن میباشد.
در سال 1385 دانشجوی دکتری مدرسی معارف/گرایش قرآن و متون اسلامی شده و در سال 1389 موفق به اخذ دکترا شده است. موضوع رساله «مبانی و عوامل شادکامی در اسلام با رویکرد روانشناسی مثبت گرا» است که با نمره 20 مورد تأیید هیئت داوران قرار گرفت.
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    یکشنبه 12 آبان 1387
  • شناسه
    1702
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

زهره بزرگ زاده

سلام
1- میخواستم درباره سبک زندگی اسلامی-ایرانی کمک یا پیشنهادی دارید از نظر شما استفاده کنم
2- راهکارهایی که بهتر بتوانیم جامعه اسلامی خود را حفظ کنیم

18 تیر 1394

اخبار مرتبط