loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سید عزت الله ضرغامی

سید عزت الله ضرغامی در سال 1338 به دنیا آمد. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران از دانشگاه امیر کبیر و مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت است.
ضرغامی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خود را از سال های قبل از انقلاب آغاز کرد. او به تدریس و تبیین اندیشه های شهید مطهری در قالب کلاسهای آموزشی می پرداخت. وی از دانشجویانی بود که در اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان سال 1358 شرکت داشتند.
ضرغامی عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه امیر کبیر بود و پس از انقلاب فرهنگی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی این دانشگاه شد. او از سال 1365 به عنوان مشاور طرح و برنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو کمیسیون مشورتی این شورا مشغول خدمت شد و در تصویب طرح های بنیادین شورای انقلاب فرهنگی مشارکت فعال داشت.
او که در کارنامه خود معاونت امور مجلس و استانها، معاونت امور سینمایی، معاون وزیر دفاع، معاون رئیس سازمان صداو سیما را بر عهده داشته است در سال 1383 طی حکم از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست صداوسیما به مدت 5 سال انتخاب شد که این حکم در سال 1388 از سوی رهبری برای یک دوره 5 ساله دیگر تمدید گردید.
  • زادروز
    1338
  • محل تولد
    دزفول
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    پنجشنبه 19 تیر 1393
  • شناسه
    17177
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی