loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محسن ناصری

دکتر محسن ناصری دانشیار فارماکولوژی دانشگاه شاهد می باشد. آشنایی با طب سنتی ایشان از سال 1361 با دیدار با استاد مرحوم دکتر سید جلال مصطفوی کاشانی شروع می گردد. ایشان در زمینه توسعه طب سنتی ایران سمت های مختلفی را عهده دار شده اند از جمله شورای تدوین و بررسی فرآورده های طبیعی معاونت دارو و غذا در وزارت بهداشت، شبکه تعیین استراتژی گیاهان دارویی معاونت پژوهشی وزارت بهداشت؛ شورای آموزش پزشکی سنتی و مکمل، عضو هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته طب سنتی ایران، عضو هیأت ممتحنه و ارزشیابی رشته تاریخ و متون پزشکی ایران، عضو وابسته شاخه حکمت طب اسلامی و سنتی فرهنگستان علوم پزشکی، رئیس مرکز تحقیقات کارآزمایی بالینی طب سنتی و مدیر گروه طب سنتی دانشگاه شاهد.

ایشان سوابق تحصیلاتی و علمی ارزنده ای دارا می باشند و مقالات متعددی در مجامع علمی از ایشان ارایه کرده اند که در نشریات معتبر داخلی و خارجی به چاپ رسیده است و در کنار آن به تربیت و راهنمایی دانشجویان فراوانی در زمینه طب سنتی مشغول بوده اند .در راستای احیای میراث عظیم و گرانقدر طب سنتی ایران ، ایشان پایه گذار و مجری طرح احیای میراث مکتوب طب سنتی ایران بوده اند و کتابهای متعددی در این زمینه به چاپ رسانیده اند.
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    سه‌شنبه 14 مرداد 1393
  • شناسه
    17728
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی