loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محمدجواد برهانی

تحصیلات: تقدیر چنین بود که در شب قدر (21 رمضان) سال 1354 به این دنیا پای نهم. در هفت سالگی به مکتبخانه رفتم و مقدمات را در زادگاهم فرا گرفتم. در سال 1369 راهی پاکستان گردیدم و مدت 4 سال از اساتید محترم آنجا ( استاد عادل، استاد اکبری، استاد توسلی) بهره بردم و تا رسائل را در مدرسه دارالعلم جعفری خواندم و همزمان، به فراگیری زبان انگلیسی نیز اشتغال داشتم.در سال 1373 وارد حوزه علمیه قم گردیدم و همزمان با درس کفایه و نهایه در آموزش عالی باقرالعلوم به فراگیری زبان عربی پرداختم و در ضمن دوره های آموزش تجوید را در سازمان تبلیغات گذراندم. در سال 1376 وارد موسسه امام خمینی (ره) گردیدم و دروس کارشناسی معارف اسلامی و جامعه شناسی را در سال 81 به پایان رساندم و در همان موسسه (ماستری) ام را در رشته جامعه شناسی در سال 84 به پایان رساندم .

مهارت ها: بنده به زبانهای عربی، انگلیسی، فارسی، اردو و کمی هم به زبان پشتو آشنایی دارم. و همچنین با برنامه های کامپیوتری و خطابه آشنایی دارم.

اثار: تا کنون بیش از ده مقاله نوشتم که در نشریات و مجلات داخلی و خارجی به چاپ رسیده است و همچنین تا کنون سه کتاب بنده چاپ و منتشر شده است که بعضا بارها تجدید چاپ گردیده است، اثار چاپ شده ام قرار ذیل است: 1. کتاب سیره اجتماعی پیامبر اعظم (ص) که تاکنون چهار بار با تیراژ در حدود 25 هزار نسخه چاپ شده است. 2. بانک از نگاه اسلام این کتاب ترجمه است که بنده آن را ترجمه کرده ام. و هر دو کتاب از سوی بوستان کتاب چاپ و منتشر شده است. 3. کتاب نقش اسلام در دگرگونی اجتماعی با تاکید بر افغانستان معاصر، این کتاب در واقع پایان نامه ماستری ام بود که از سوی موسسه امام خمینی چاپ و منتشر شده است.

راهنمایی و مشاوره پایان نامه ها در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد: بنده همچنین تا کنون چند پایان نامه را درحجتیه و جامعه العلوم به عنوان استاد مشاور و راهنما بوده ام.
  • زادروز
    1354
  • محل تولد
    افغانستان
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 29 شهریور 1393
  • شناسه
    18655
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی