loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سید محمدحسین میرعبداللهی

اینجانب سید محمد حسین میرعبداللهی در سال 1346 شمسی در یزد متولد شدم و پس از گذراندن دوره متوسطه در آن شهر وارد حوزه علمیه قم شده، ادبیات عرب را از اساتیدی چون: «مرحوم مدرس افغانی» و «آقای طالقانی» و سطح را از اساتیدی چون: «مرحوم وجدانی فخر» و «آیت الله دوزدوزانی» و بیش از 12 سال نیز از درس های خارج اصول و فقه «آیت الله سبحانی» و «مکارم شیرازی» استفاده کردم.
تحصیلات کلاسیک را نیز در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) ادامه داده تا اینکه در فروردین ماه 1385 با دفاع از پایان نامه خود با موضوع: «تراجم و رجال در فرهنگ شیعه از قرن پنجم تا پایان قرن نهم هجری» و کسب نمره 18 و امتیاز عالی با داوری دکتر محمد رضا جباری، فارغ التحصیل شدم. در این بین با پژوهشکده تاریخ و سیره دفتر تبلیغات و موسسه شیعه شناسی نیز همکاری داشته و دارم.
اکنون نیز در موضوع مولفان اسلامی با پژوهشکده تاریخ و سیره همکاری دارم و بیش از 200 مقاله کوتاه و بلند در این موضوع مربوط به قرن های سوم و پنجم هجری از اینجانب نوشته شده که از مهم ترین و مفصل ترین این مقالات، مقاله: «ابوالمجد سنائی، عبدالجلیل قزوینی، صاحب النقض و ابن رشد اُندلسی فیلسوف شهیر» و مقاله «ابن شهر آشوب» است.
  • زادروز
    1346
  • محل تولد
    یزد
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 31 شهریور 1393
  • شناسه
    18715
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی