loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عیدمحمد احمدی

این جانب عیدمحمد احمدی در قریه ی سیاه بغل از توابع ولسوالی ارزگان خاص افغانستان در خانواده متدین، دیده به جهان گشودم. همزمان با تحصیل در مدرسه، دروس حوزوی را درمکتب خانه های محلی(مساجد) در نزد امام جماعت محل آغاز نمودم. در سال 1361 شمسی با هجرت به ایران، فراگیری معارف اسلامی را به طور رسمی از مدرسه علمیه برهان واقع در شهرری شروع نمودم. در سال 1367 با شرکت در آزمون مرکز جهانی علوم اسلامی که شرایط پذیرش در آن زمان برای متقاضی افغانستانی، قبولی در چهار پایه ی تحصیلی بود، به فضل الهی وارد حوزه علمیه مقدس قم شدم.

اکنون دانش آموخته سطح چهار(پنج بار امتحان خارج اصول و فقه) حوزه علمیه قم هستم. در کنار دروس حوزوی در سال 1376شمسی در آزمون ورودی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) شرکت نموده و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد حقوق جزا، از این مؤسسه می باشم. دوره دکترای حقوق جزا را در دانشگاه شهید بهشتی تهران مشغول هستم.

همراه با آموزش، دست به قلم برده و چندین مقاله در مجلات معتبر به چاپ رسیده است. کتاب حقوق اساسی جمهوری اسلامی افغانستان با همکاری دوست عزیزم جناب آقای صداقت و کتاب کرامت انسانی و مجازات های بدنی از منظر اسلام و حقوق بشر غربی، چاپ و انتشار یافته است.
  • زادروز
    1343
  • محل تولد
    افغانستان
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    سه‌شنبه 15 مهر 1393
  • شناسه
    19087
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی