loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجتبی مصباح

اینجانب پس از گذراندن دوره ابتدائی و راهنمائی در دبیرستان امام صادق(ع) قم مشغول تحصیل شدم در سال 1364 دیپلم خود را در رشته ریاضی فیزیک اخذ نمودم و از همان سال وارد حوزه علمیه قم شدم. دو سال در مدرسه منتظریه و دو سال درمدرسه رضویه به تحصیل علوم دینی پرداختم و از آن پس همزمان با دروس آزاد حوزوی در برنامه درسی موسسه در راه حق شرکت کردم و پس از گذراندن دوره کارشناسی الهیات و معارف اسلامی از سال 1373 به تحصیل در رشته فلسفه پرداختم و در سال 1379 موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد فلسفه از موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره ) گردیدم .
از سوی دیگر با اتمام دوره سطح حوزه در دروس خارج شرکت کردم در سال 1381 در دوره دکترای فلسفه موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره ) پذیرفته شدم و با اتمام دروس دوره به تدوین رساله دکتری با عنوان احتمال معرفت شناختی پرداختم. از سال 1376 به تدریس دروس فلسفه اسلامی،معرفت شناسی و فلسفه اخلاق اشتغال داشته ام و عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره ) هستم .
  • زادروز
    1346
  • محل تولد
    قم
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    سه‌شنبه 22 مهر 1393
  • شناسه
    19218
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی