loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جواد مصلحی

اینجانب جواد مصلحی دوران تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در زادگاه خود یعنی شهر مقدس مشهد سپری کردم. از سال دوم دبیرستان به حوزه علاقمند شدم و پس از اتمام سال چهارم دبیرستان در 1375 در رشته ریاضی فیزیک، به قم مهاجرت کردم و به طور جدی دروس حوزوی را آغاز کردم و در سال 1385 دروس سطح را با موفقیت سپری کردم و چند سال نیز در دروس خارج آیت الله وحید خراسانی و استاد علیدوست شرکت نمودم. از سال 1381 که مشغول دروس سطح بودم وارد مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) شدم و مقطع کارشناسی را در رشته معارف اسلامی و روان شناسی با موفقیت به اتمام رساندم. یک سالی را در مرکز پژوهش ها و کلینیک روان شناختی بلاغ خدمت کردم که در سال 1387 در مقطع کارشناسی ارشد روان شناسی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) به دروس خود ادامه دادم و در سال 1391 با دفاع از پایان نامه خود با عنوان «رابطه همانندی/تضاد ویژگی های شخصیتی (درونگرایی/ برونگرایی) و رضایت زناشویی با توجه به پایبندی مذهبی زوجین» در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شدم.

در این مدت کارهای پژوهشی زیادی را با مراکز مختلفی مانند مرکز مشاوره مؤسسه امام خمینی(ره)، جامعه المصطفی(ص) العالمیه، مرکز مطالعات اسلامی حوزه علمیه قم، نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، سازمان اوقاف و امور خیریه و... انجام داده ام که ارائه چندین کتاب، مقاله، جزوه و طرح های پژوهشی از این قبیل بوده است که برخی از آنها به چاپ رسیده و برخی نیز هنوز منتشر نشده است. همچنین به ارائه مشاوره های روان شناختی در نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مرکز مطالعات اسلامی حوزة علمیه قم، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، طرح آرامش بهاری (خیمه های معرفت) سازمان اوقاف و امور خیریه و... مبادرت داشته ام. انجام مصاحبه های روان شناختی برای مؤسسات مختلف حوزوی و غیرحوزوی از خدماتی بوده که به انجام رسانده ام. به مدت دو سال نیز در مدیریت فرهنگی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) مسئول امور پژوهشی و نیز سردبیر دوماهنامه کارستان بوده ام و......
  • زادروز
    1357
  • محل تولد
    خراسان رضوی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 24 آبان 1393
  • شناسه
    19847
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی