loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محمدمهدی عباسی آغوی

در سال های جنگ تحمیلی در تربت حیدریه در خانواده ای مذهبی و علمی متولد شدم. پدر بزرگوارم از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم و از شاگردان آیت ا... حسن زاده آملی و مادرم از مشاوران موفق هستند. پس از گذراندن ابتدایی و اول راهنمایی دروس حوزه را با جدیت آغاز نمودم و تحت نظارت پدرم در طی حدود 5-6 سال سطوح را به اتمام رساندم. از 15 سالگی مشغول تبلیغ و منبر شدم. از 16-17 سالگی وارد موسسه امام خمینی شدم و به گفته مسئولان کوچک ترین عضو ورودی موسسه امام خمینی ره بودم. اکنون 7 سال است مشغول درس خارج هستم. در رشته روان شناسی فارغ التحصیل شدم و کارشناسی ارشد روان شناسی خانواده را در همان مرکز گذراندم. از همان سال های تحصیل مشغول تدریس دروس حوزوی شدم. و اکنون سطوح عالی را مانند مکاسب و کفایه و نهایه و بدایه و تجرید و تفسیر و منظومه را تدریس می کنم (در مدرسه گلپایگانی و دارالشفاء و حرم و مدرسه لنگرودی) و حدود 4 سال است در واحد پژوهش مرکز مشاوره معاون پژوهش هستم.

سه کتاب از بنده به چاپ رسیده است که در زمینه خلاقیت، سخنرانی و موفیقت است. کتاب هایی نیز در دست تهیه و چاپ دارم.

مقالات مختلفی از بنده در مجلات دیدار آشنا، خانه خوبان، مأوا، اندیشه معلم، حاشیه و... به چاپ رسیده است.

در برنامه های تلویزیونی شبکه قرآن و نیز شبکه ولایت کارشناس و کارشناس مجری هستم.

اکنون نیز مشاور مرکز مشاوره مؤسسه امام خمینی رحمه الله در حوزه تحصیل و ازدواج و خانواده و مهارت های زندگی هستم و نیز در مؤسسه کلام زیر نظر معاونت تهذیب حوزه علمیه خدمات مشاوره ای ارائه می دهم.
  • محل تولد
    خراسان رضوی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 24 آبان 1393
  • شناسه
    19853
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی