loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راضیه محمدزاده

ایشان در وبلاگ خود اینگونه خودشان را معرفی کرده اند:
راضیه محمدزاده متولد سال 1342 هستم. در سال 1369 مدرک کارشناسی ادبیات عرب را گرفتم. و یعد از یک وقفه چند ساله در سال 1377 مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم قرآن و حدیث از دانشکده اصول الدین تهران اخذ نمودم. سپس در مقطع دکتری قبول شدم که به خاطر فرزندم ادامه ندادم. حدود 30 سال در زمینه عقاید، سیره و مسائل تربیتی تحقیق و پژوهش داشته ام.
فعالیت ها
در سال های 1363 تا 1379 در دبیرستان های تهران تدریس کردم. از سال 1377 تا 1388 مدرس دانشگاه بودم.
دانشکده اصول الدین : عقاید اسلام، تاریخ قرآن ، تاریخ حدیث، سیره، تعلیم و تربیت اسلامی، اخلاق، علوم قرآنی و ... .
دانشگاه علم و صنعت: مهارت های زندگی، فاصله سال های 80 ـ 77 در سمت معاون آموزشی دانشکده فعالیت داشتم. از سال 73 تا 87 با حوزه علمیه « زهرای اطهر » به عنوان مدرس، مشاور و استاد راهنمای پایان نامه طلاب همکاری داشتم. از سال 88 تاکنون در کلاس هایی که به صورت کارگاه های آموزشی برای مادران در مدارس تهران برپا می شود به عنوان سخنران و مشاور فعالیت می کنم.
در سال 1391 در روز زن به عنوان یکی از بانوان بصیر ایران اسلامی انتخاب شدم.
همچنین در هفته یک روز را در کلینیک علوم اسلامی دانشگاه تهران و موسسه راه روشن برای دانشجویان و خانواده ها اختصاص داده ام.
با توجه به همه ی این برنامه ها جایگاه اصلی خانه است و بیشتر زمان را در خانه هستم.(همسری و مادری)
تألیفات:
کتب:
1. زن، اگر این گونه می بود 2. مادر، اگر این گونه می بود 3. همسر، اگر این گونه می بود 4. فرزند، اگر این گونه می بود 5. دوست، اگر این گونه می بود 6. پرورش فرزندی شجاع 7. پرورش فرزندی خودباور 8. پرورش فرزندی دیندار 9. پرورش فرزندی شاد 10. فاطمه ام ابیها، قدر مخفی 11. عظمت مکه، غربت مدینه، چگونه بروم 12. پدرم اسوه همت و تلاش در راه دین 13. تربیت دینی فرزندان 14. نقش امام سجاد علیه السلام در احیای دین 15. ویژگی های شیعه عاشورایی 16. شمیم حیا ( حجاب)
مقالات
1. آن یگانه پیدای پنهان 2. ایجاد روحیه ظلم ستیزی و عدالت خواهی 3. حضرت علی علیه السلام از خلافت تا شهادت 4. امر به معروف و نهی از منکر 5. حجاب 6. آیین همسرداری و ...
اهم برنامه ها، اقدامات و اهداف
1. اولویت بخشیدن به زندگی خانوادگی ( همسر و فرزندان )2. حضور فعال در جامعه داشتن و نه ظهور 3. داشتن شاگردان موفق 4. مشاوره دادن و موفقیت در این زمینه 5. دادن طرح های مختلف به مدارس و کمک به آن ها در آموزش خانواده

مولف کتاب های:
فاطمه ام ابیها قدر مخفی، عظمت مکه غربت مدینه چگونه بروم، نقش امام سجاد در احیای دین، پدرم اسوه همت و تلاش در راه دین، زن اگر اینگونه می بود، مادر اگر اینگونه می بود، همسر اگر اینگونه می بود، فرزند اگر اینگونه می بود، دوست اگر اینگونه می بود، پرورش فرزندی خودباور، پرورش فرزندی دین دار، پرورش فرزندی شجاع، پرورش فرزندی شاد، تربیت دیدنی فرزندان و ... .
  • زادروز
    1342
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 13 آبان 1387
  • شناسه
    2025
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

اقوامی

سلام علیکم.
با توجه به شناختی که نسبت به نویسنده کتابهای فوق خانم محمدزاده دارم این عکس متعلق به خانم راضیه محمدزاده نیست. لطفا سریعا جهت اصلاح اقدام شود .
شایسته است با دقت بیشتری اقدام به معرفی نمایید.

16 بهمن 1395

سلام. اصلاح شد.

اخبار مرتبط