loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ناصر صارمی

ناصر صارمی (زاده ۱مهر، ۱۳۴۱ در ملایر؛ ۲۳ سپتامبر ۱۹۶۲) شاعر و نویسنده ایرانی است.

نخستین مجموعه شعر او «دستهایم را بگیر» است که در سال ۱۳۷۷ توسط انتشارات یادواره کتاب چاپ و منتشر گردید. از دیگر آثار او «بیا بیشه ها را پلنگی کنیم» در سال ۱۳۷۹«ریحان از نگاهی سبز در سال ۱۳۸۱ «درست مثل تفنگ» در سال ۱۳۸۵ «خم چرخ چاچی» در سال ۱۳۸۷ «گزیده شعرها» در سال ۱۳۸۸ و « جنگ را ما شروع کردیم»است که در سال ۱۳۹۱ به چاپ رسیده. وی علاوه بر سرودن شعر، کارهای تحقیق و ترجمه و همچنین خلاقیت هایی هم در زمینهٔ نوازندگی سازهای سنتی تار و سه تار در خلوت خود دارد. صارمی پس از چاپ و انتشار آثار فوق مدتی است دست به کار گردآوری و تکمیل نگارش گزارش داستانی به نام «خرداد که می شود» می باشد که در واقع خاطرات مستند خودش از اردوگاه های اسرای عراقی در ایران است.
  • زادروز
    1341
  • محل تولد
    ملایر
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 1 دی 1393
  • شناسه
    21321
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

زهره میرحبیبی

درود بر ناصر صارمی و خبرخون

10 بهمن 1393

علی

سلام علیکم. خسته نباشید
از این نویسنده، آثار دیگری هم هست مثل ـ بیا بیشه ها را پلنگی کنیم ـ ریحان از نگاهی سبز ـ دستهایم را بگیر و جنگ را ما شروع کردیم و .... که می توانید با یافتن آن از طریق جستجو در نت برای معرفی در اینجا استفاده کنید. خدا قوت

3 دی 1393

سلام. ممنون از تذکرتون ان شاءالله اضافه میکنیم.