loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مرکز فرهنگ و معارف قرآن

نگرش و رویکرد کلی پایگاه معارف قرآن ، ارایه خدمات علمی به پژوهش گران و محققان علوم قرآنی است. در همان نگاه نخست بانک مقالات قرآنی بخش عمده ای را به خود اختصاص می دهد که حاوی هزاران مقاله در موضوعات مختلف به شکل دسته بندی شده و موضوعی درختی است.
بخش مقالات و معرفی آثار علمی قرآن پژوهشی و نیز آثار مختلف و متنوع مرکز که به صورت دیجیتالی در دسترس کاربران قرار گرفته و دسترسی به کتابخانه های مرکز فرهنگ و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی که حاوی هزاران عنوان کتاب می باشد، بیانگر این مطلب است.
رویکرد پایگاه به حوزه پژوهش این امکان را به کاربران می دهد که به آسانی بتوانند به منبع غنی و کاملی از مباحث و مسایل و موضوعاتی قرآن دسترسی پیدا کنند. هر یک از کتاب هایی که در بخش آثار مرکز قرار گرفته خود مجموعه ای گرانسنگ از آخرین پژوهش های قرآنی است که با همکاری صدها محقق تدوین و تالیف شده است.
در حال حاضر پایگاه اطلاع رسانی مرکز به عنوان زیر مجموعه "مدیریت پژوهش های رسانه ای" در حوزه اطلاع رسانی پژوهش های قرآنی فعالیت می کند و هدف از اجرای این طرح این است که آن پایگاه مرکز فرهنگ ومعارف قرآن را به یکی از بزرگ ترین پژوهشگاه های مجازی در حوزه قرآن پژوهی تبدیل کنند.
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 30 دی 1387
  • شناسه
    2298
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط