loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محمد رحمتی شهرضا

اینجانب محمد رحمتی شهرضا بعد از گذراندن تحصیلات ابتدایی، راهنمایی در رشته علوم تجربی مقطع دبیرستان در دبیرستان مبعث ادامه تحصیل داده و پس از اخذ مدرک دیپلم به حوزه مقدسه علمیه قم، مدرسه علمیه معصومیه رفته و مشغول تحصیل علوم حوزوی شدم و پس از گذراندن مقدمات، تحت برنامه آن مرکز مشغول سطح شده و فعلا مشغول درس خارج حوزه هستم. در کنار تحصیل علوم حوزوی نیز با تحصیل در رشته علوم کامپیوتر مدرک لیسانس نرم افزار و علوم کامپیوتر را اخذ کردم.

در کنار درسهای عمومی حوزوی علاقه وافری به مطالعه و تحقیق در زمینه های مختلف علوم اسلامی داشته و مطالعات خود را با آثار شهید مطهری ره شروع نموده و آثار مختلف علمی را مطالعه نمودم. قبل از شروع تحصیلات حوزوی نیز در دوره های مختلف آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در سازمان تبلیغات اسلامی به تدریس مشغول بودم . حدود 6 سال مستمر نیز در زمینه تحصیل علوم قرآنی مثل روخوانی و روانخوانی، تجوید، اختلاف قرائات و دیگر علوم نیز کار نموده و تحصیل نمودم. از سال چهارم طلبگی نیز مشغول به تبلیغ و منبر بوده و در ماههای مبارک رمضان و محرم نیز هر ساله برنامه ی منبر و سفرهای تبلیغی داشته ام و برای اهالی ، کلاسهای مختلف تشکیل داده ایم.
در حال حاضر با تحصیل تدریس و تالیف روزگار می گذرانم که در تالیف بیشتر ممحض بوده ام و تاکنون بیش از سی کتاب و دهها مقاله منتشر نموده ام.
  • زادروز
    1358
  • محل تولد
    قم
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 5 بهمن 1387
  • شناسه
    2362
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

زهرا میرزایی

سلام
میشه لطفا دو کتاب زیر رو که ایشون نوشتن رو توی سایتتون قرار بدین?
چرا و چگونه نماز بخوانیم
آشنایی با اسلام به زبان ساده
ممنونم

21 آذر 1396