loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پرویز بیگی حبیب آبادی

پرویز بیگی حبیب‌آبادی متولد سال 1323 در شهر اردستان است. وی در سال 1352 وارد نیروی هوایی و در سال 1382 با درجه سرهنگی بازنشسته شد. شعر معروف "یاران چه غریبانه، رفتند از این خانه"، یکی از اشعار بیگی حبیب‌آبادی است که در دوران 8 سال دفاع‌مقدس و به مناسبت آزادسازی خرمشهر مورد توجه همه قرار گرفت. از جمله آثار مکتوب پرویز بیگی حبیب‌آبادی می‌توان به مجموعه شعر غریبانه (1369)، مجموعه شعر برگزیده ( 1373)، گل، غزل، گلوله (1373)، آی‍ی‍ن‍ه‌ در غ‍ب‍ار (1375) و زخم، غزل، زاویه (1383) اشاره کرد. وی در همایش "پاسداشت حماسه آزادسازی خرمشهر" که سال 1387 برگزار شد، "شاعر ماندگار دفاع‌مقدس" نام گرفت. 
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388
  • شناسه
    3078
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

جمیله غنی زاده کمنی

باسلام من شعرهای زیادی دارم و همچنین داستان کوتاه.چطورمیتوانم آن رابه چاپ برسانم؟ممنون میشوم راهنمایی کنید اگرلازم هست چندنمونه رامیفرستم.

7 آذر 1395

سلام. ما در این زمینه کتاب چاپ نمیکنیم و فقط فروشنده هستیم. به ناشرانی مثل سوره مهر، شهرستان ادب و فصل پنجم مراجعه نمایید.

اخبار مرتبط