loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ابراهیم فیاض

دکتر ابراهیم فیاض استادیار گروه مردم شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران است. وی علاوه بر دروس حوزوی، مدرک کارشناسی را در رشته پژوهشگری از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد را در رشته مردم شناسی از دانشگاه تهران و دکتری را در رشته فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق تهران  اخذ نموده است.

موارد تدریس وی «انسانشناسی جهانی شدن»، «انسانشناسی فلسفی»، «مردمشناسی اعتقادات دینی» و «مبانی فلسفه»(در مقطع کارشناسی) و «روششناسی (فلسفه)» و «انسانشناسی دینی ایران» (در مقطع کارشناسی ارشد) است. دکتر فیاض به صراحت لهجه و تحلیل های ساختارشکن مشهور است. وی غالب سرمقاله های مجله پگاه حوزه را نوشته است و در سالهای اخیر شش کتاب وی از سوی ناشران مختلفی چون سپیده باوران مشهد، چاپ و نشر بین الملل، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و ... منتشر شده است که همگی در موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 28 اردیبهشت 1388
  • شناسه
    3552
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط