loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

علی اکبر شعاری نژاد

استاد ممتاز دانشگاه تربیت معلم پژوهشگر نمونه دانشگاه علامه طباطبایی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی استادی دانشگاه تهران مدیر و سردبیر مجله معلم امروز

علی اکبر شعاری نژاد در سال ۱۳۳۴ فارغ التحصیل رشته فلسفه و علوم تربیتی از دانشسرای مقدماتی شد و از همان سال ها تدریس در دانش سرای مقدماتی و کالج تربیت معلم تبریز و نیز انتشار مجله معلم امروز را آغاز کرد که خودش سردبیر، صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله بود.

در سال ۱۳۴۴ به تهران آمد و به تدریس روانشناسی در مدرسه عالی پارس پرداخت و تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاه تهران سپری کرد و در سال ۱۳۴۷ فارغ التحصیل شد. شعاری نژاد سابقه مدیریت گروه روانشناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی و تدریس در دانشگاه های تهران را در کارنامه علمی خود دارد و از تحصیلات حوزوی نیز برخوردار است. او همچنین، استاد ممتاز دانشگاه تربیت معلم، استاد و پژوهشگر نمونه دانشگاه علامه طباطبایی و عضو شاخص هیئت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی بوده است.

شعاری نژاد یکی از نخستین کتاب ها در زمینه ادبیات کودک را در آغاز دهه ۴۰ تالیف کرد و بیش از چهار دهه، هزاران دانشجو را در این زمینه آموزش داد. وی تاکنون ۴۳ کتاب با موضوعات روان شناسی رشد، روان شناسی یادگیری، اصول ادبیات کودکان و فلسفه آموزش و پرورش به چاپ رسانده است و ۳ کتاب دیگر در دست چاپ دارد.
  • زادروز
    1304
  • محل تولد
    تبریز
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 12 دی 1394
  • شناسه
    38402
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی