loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

علیرضا مستشاری

معاون نماینده ولی فقیه در دانشگاههای کل کشور

ایشان خود را اینگونه معرفی می کند:
این جانب علیرضا مستشاری (نام پدر مرتضی – ش ش 190 صادره از کرمانشاه) متولد سال 1347 در شهر کرمانشاه می­باشم. پدرم بازنشسته ارتش است و دوران کودکی و نوجوانی خود را در کرمانشاه سپری کردم.
سابقه تحصیلی و پژوهشی:
حدود 23 سال تحصیل و تحقیق در علوم دینی و دارای تالیفات اجتهادی در موضوعات غنا و موسیقی، پوشش زن و مرد، حیله­های ربا و چندین مسئله مبتلا به دیگر در سطوح عالی و 10 سال تحقیقات تخصصی در حقوق، تجارت و اقتصاد اسلامی و تالیف بیش از 200 صفحه تقریرات فقهی این مسئله به زبان عربی و تحقیقاتی در علوم فلسفه، رجال و اصول و همچنین تالیف دو کتاب پر تیراژ "کویر کوثر" و "همسفر حج"
فعالیتهای اجتماعی:
بیش از دوازده سال فعالیت علمی و فرهنگی در دانشگاههای مختلف ایران، فعالیتهای عدالت خواهانه در انتخاباتهای گذشته و کاندیداتوری مجلس هفتم.
حضور در بسیاری از روستاهای کردستان عزیز جهت انجام امور عمرانی و فرهنگی
امام مرکز اسلامی و محور وحدت مسلمانان شیعه و سنی در مراکز اسلامی کشورهای نروژ، سوئد، آلمان، دانمارک و هلند و هم اکنون معاون آموزش و تبلیغ نماینده ولی فقیه در دانشگاههای سراسر کشور.
  • زادروز
    1347
  • محل تولد
    کرمانشاه
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    پنجشنبه 2 مهر 1388
  • شناسه
    4403
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی