loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جمشید خدادادی

مبتکر و بنیان گذار طب قرآنی در جهان، عضو جامعه مخترعین و مبتکرین کشور

جمشید خدادادی در سال ۱۳۳۵ در تهران متولد شد. وی بعد از گذراندن کلاس اول ابتدائی شروع به مطالعه کرد، جالب توجه این که کتابهای سال اول را بسرعت حفظ شد. شور و اشتیاق فراوانی به مطالعه با این سن کم داشت و از خواندن لذت می برد. بعد از اتمام دوره ابتدائی وارد دبیرستان شد، از این جا بود که سر نوشتش ورق خورد و آن این بود که این سوال در او ایجاد شد که چرا من باید مسلمان باشم؟ چون در یک خانواده مسلمان بدنیا آمده ام!
از همان ابتدای دبیرستان به مطالعه کتب دینی همت گماشت و تا به امروز هم ادامه داد. از همان ابتدای دبیرستان ایام تعطیل را مشغول به کار می شد و سعی می کرد که به خود متکی باشد و در مجموع انسان خود ساخته ای بار آمد. در حال حاضر متاهل هست و دارای سه فرزند می باشد و عضو جامعه مخترعین و مبتکرین کشور هست، دارای دو دیپلم افتخار یکی در صنعت هواپیمائی و دیگری در درمان بیماری آندومتریوز ( عامل نازائی در خانمها ) با رژیم غذائی ساده و روزمره هست. وی همچنین مبتکر و بنیان گذاز طب قرآنی در جهان هست که حقیقتاَ طبی است شگفت.
این پژوهشگر از سال ۱۳۶۹ تحقیقاتش پیرامون طب قرآنی را شروع کرد. علت تلاش وی این بود که اگر در محافل علمی می خواست قرآن را به زبان علم روز بیان کند حرفی برای گفتن داشته باشد. زیرا اکثر پزشکان عزیز از علم طب قدیم اطلاعات عمیقی ندارند زیرا در طول دانشکده پزشکی آن را مورد مطالعه قرار نداده و جالبتر اینکه عده ای هم آن را به عنوان طب پویا و موثر قبول ندارند. اما طب جدید امروزی مطالب ارزنده ای را در اختیارش قرار داد که وی از مطالعه آن لذت می برد و بعد از چهارده سال مطالعه و آزمایش و تلاش بی وقفه طب قرآنی را ابداع کرد.
ایشان در حال حاضر به تحقیقات و مطالعه مشغول است و علل خیلی یماریها را کشف کرده به وسیله غذای روزمره بسیاری از جمله تعدادی از دوستان پزشک وی درمان شده اند.
  • زادروز
    1335
  • محل تولد
    تهران
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    سه‌شنبه 12 آبان 1388
  • شناسه
    4796
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی