loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محمدجعفر محمدزاده

سوم دی ماه 1347 تاریخ تولدی است که در شناسنامه ام قید شده و گرچه به اظهار خانواده متولد بهمن ماه هستم ولی همین را پذیرفته ام.در شهر کوهدشت لرستان به دنیا آمده ام شهری که بیشتر از مقداری که درآن زندگی کرده ام در باره سابقه و تاریخش می دانم و همانجا هم تا پایان دوره دبیرستان درس خوانده ام و کار معلمی را هم در آنجا شروع کردم.سال 66 در رشته اقتصاد اجتماعی دیپلم گرفتم .سال 70 ازدواج کردم و سه فرزند دارم دو دختر و یک پسر دو دخترم هردو دانشجو هستند واولی ازدواج و پسرم هم دوران ابتدایی را میگذراند.

پدرم شغل بنایی داشت و تمام تلاشش تهیه لقمه نان حلالی برای خانواده بود پدری که البته مهلت نیافت که ثمره زحمت خود را در رشد فرزندانش ببیند و خیلی زود زمانی که من سال اول راهنمایی بودم دار فانی را وداع گفت و من حالا هم با وجود قد وقامت و سن وسالم هنوز تشنه سایه پر مهر پدرهستم والبته گرچه سایه اش برسرم نیست اما خداوند سرمایه هایی را به من عطا کرد که امروز می فهمم بسیاری داشته هایم از سختی از دست دادن پدر حاصل شده است و شکر خدا هنوز سایه و دعای مادر بالای سر و همراهم است.
  • زادروز
    1347
  • محل تولد
    لرستان
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    پنجشنبه 20 خرداد 1389
  • شناسه
    6491
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی