loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجتبی احمدی

مسئول واحد آفرینش های ادبی و دفتر طنز حوزه هنری استان کرمان

به سال ۱۳۶۰ در کرمان تولد یافت و تصمیم گرفت شاعر و نویسنده و روزنامه نگار شود. پس شد. همزمان، تحصیلات خود را نیز تا مقطع کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی ادامه داد،بلکه در یک جایی سرش به سنگ روزگار بخورد و دیگر ادامه ندهد.
از این عزیز، آثار خوبی هم به جا مانده است: مجموعه شعر «درختان بی تاب» (سوره مهر، ۱۳۹۰)/ مجموعه شعر «پاهای تو منهای یک»؛ شعر سپید برای نوجوانان با موضوع دفاع مقدس (کانون پرورش فکری، ۱۳۹۲)/ مجموعه شعر عاشورایی «ادامه ی آفتاب» (گردآوری، سوره مهر، ۱۳۹۱)
او همچنین دبیر پنج دوره جشنوارۀ «طنز کرمان» با عنوان «خارستان» و ایضاً دبیر برگزاری پنج دوره شب شعر طنز «دولخ» و باز ایضاً سردبیر گاهنامۀ طنز «دولخ» و در حاشیه،مسئول واحد آفرینش های ادبی و دفتر طنز حوزه هنری استان کرمان بوده است و ظاهراً هنوز نیز هست. او مقامات بسیاری نیز در جشنواره های طنز کشور به دست آورده است.
  • زادروز
    1360
  • محل تولد
    کرمان
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    چهارشنبه 8 دی 1389
  • شناسه
    7799
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی