loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مرکز پژوهش های فرهنگی اجتماعی صدرا

مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا در یکم خردادماه سال 1387 و با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف انجام مطالعات تخصصی در حوزه مطالعات و مسائل علوم انسانی و اجتماعی در انواع و روش های گوناگون با انگیزه پاسخ گویی به نیازهای اساسی و حائز اولویت کشور در چارچوب مبانی ارزشی انقلاب اسلامی، تلاش برای پرورش استعدادهای انسانی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی و تلاش برای گسترش زمینه نقد، نوآوری و نظریه پردازی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی مبتنی بر جهان بینی اسلامی تاسیس شد.

این مرکز وظایفی نظیر بررسی و شناسایی نیازهای پژوهشی در زمینه علوم انسانی و اجتماعی؛ اجرای طرح های پژوهشی، بنیادی، کاربردی و توسعه ای به منظور تحقق اهداف مرکز، همکاری پژوهشی با دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی داخلی، خارجی و بین المللی به منظور ارتقای کیفیت فعالیت های پژوهشی در زمینه علوم انسانی و اجتماعی با رعایت قوانین و مقررات مربوط را بر عهده دارد.

ارائه خدمات مشاوره ای به اشخاص حقیقی و حقوقی براساس نتایج فعالیت های علمی و پژوهشی انجام شده در مرکز؛ انتشار مجله، کتاب علمی، جزوه آموزشی، تولید نرم افزار و برنامه های رایانه ای متناسب با اهداف مرکز طبق ضوابط و مقررات مربوط و برگزاری همایش های علمی و ارائه دستاوردهای پژوهشی در قالب کارگاه های آموزشی با رعایت ضوابط و مقررات مربوط از دیگر وظایف این مرکز است.
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 5 آذر 1390
  • شناسه
    9672
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی