loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

علیرضا بدیع

علیرضا بدیع متولد بهار 1364 در شهر نیشابور است، بارقه های شعرش از دوران راهنمایی و در سال76 شکل گرفت. اما شعر را به صورت جدی و حرفه ای از سال 79 آغاز کرد. در حال حاضر او دانشجوی کارشناسی زبان و ادبیات فارسی در شهر نیشابور است. خودش دلیل شاعر شدنش را اینگونه شرح می دهد:

شاعر شدم که خوب بفهمم عذاب را

نفر اول جشنواره های ملی کوثر، طریق جاوید، صبح دیدار و نخستین کنگره سراسری شعر ولایی در این دو سال اخیر او را به عنوان یکی از شاعران خوش قریحه و خلاق و جوان کشور مطرح ساخته است و باعث شد او را برای دیدار شعرا با رهبر انقلاب در ماه مبارک رمضان دعوت کنند و او نیز چه رندانه از این فرصت استفاده کرد و با شعر زیبایش رهبر را به وجد آورد تا جایی که وقتی ایشان از شهرش سوال می کنند و نام نیشابور را می شنوند، خطاب به علی رضا بدیع می گویند: چه کسی می گوید بعد از خیام و نظامی خدا چیزی به این شهر نیافزوده است."

از او تا کنون مجموعه شعری با عنوان "حبسیه های یک ماهی" انتشار یافته که به چاپ دوم رسیده است. همچنین دومین مجموعه این شاعر به نام"گنجشک هایی برای معبد انجیر " نیز در حال آماده سازی برای انتشار است.
  • زادروز
    1364
  • محل تولد
    نیشابور
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 17 دی 1390
  • شناسه
    9950
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی