loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نورالزهراء (س)

انتشارات نورالزهرا (س) ناشر برتر در موضوع خانواده و سبک زندگی است. نشر نورالزهرا با 20 سال تجربه در تولید و نشر محتوای غنی در موضوعاتی همچون تربیت فرزند، روابط همسران، مهارت های زناشویی، فرزند آوری و سبک زندگی، توانسته نظر بسیاری از زوج های جوان و بزرگسالان را به خود جلب نماید؛
بعنوان نمونه، تنها یکی از کتب این انتشارات بنام «ریحانه بهشتی» با حدود دومیلیون نسخه تیراژ، 150 بار تجدید چاپ شد که همچنان نیز مورد اقبال عموم‌ قرار دارد.

شناسایی نیازهای مخاطب که همان قشر عظیم زوج های جوان بود و پرداختن به این نیازهای اساسی در قالب محتوای پر بار با بیانی رسا و شیوا از نویسندگان برجسته، انتشارات نورالزهرا (س) را از دیگر ناشران این حوزه کاملا متمایز نموده و موجب شده است با استقبال مخاطبان خود مواجه شود و کتب خانواده و همسران این انتشارات نیز به چاپ‌های متوالی برسد.

این محبوبیت بدان جهت است که این انتشارات توانسته حدود سه میلیون جلد کتاب را در قالب 50 عنوان راهی بازار نشر نماید و در این مدت بارها مورد تقدیر و تعریف نهادهای فرهنگی، اساتید و کارشناسان حوزه روانشناسی تربیت قرار گرفته است.

از دیگر افتخارات انتشارات نورالزهرا (س) معرفی مکرر کتب این انتشارات توسط کارشناسان رسانه ملی در برنامه های پربیننده مانند سمت خدا شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی می باشد.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 21 بهمن 1391
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 29 مرداد 1402
  • شناسه
    12276
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی