loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیام آزادی

انتشارات پیام آزادی در سال 1357 تأسیس و با مدیریت زنده یاد محمدرضا علیان جاسبی شروع به فعالیت کرد. علیان سال‌ها در زمینه نشر و کتابت فعالیت داشت و اکثر نویسندگان و مترجمان نیز آثاری را برای انتشار به او می‌سپردند، مدیر مسئول انتشارات پیام آزادی متولد 1327 در تهران بود که از سال 1357 فعالیت انتشاراتی خود را با تأسیس «انتشارات پیام آزادی» آغاز کرد.
او علاوه بر‌ حضور در هیئت مدیره انتشارات، قائم مقام انجمن اسلامی ناشران و کتابفروشان، عضو انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان و عضو هیئت مدیره مجمع ناشران انقلاب اسلامی نیز بود.

گوشه‌ای از فعالیت های انتشارات پیام آزادی
بسیار از کتاب‌های مرجع علمی توسط انتشارات پیام آزادی به چاپ رسیده است. کتاب‌های این نشر طیف گسترده‌ای از نیازهای خوانندگان را شامل می‌شود. آثار به چاپ رسیده انتشارات پیام آزادی در زمینه کتاب های تاریخی‌، مذهبی، ادبی، فرهنگی، هنری و… است. همچنین کتاب های علمی و آموزشی مناسب مقاطع تحصیلی نیز توسط نشر پیام آزادی به چاپ رسیده است.

انتشارات پیام آزادی هدف مهم خود را در حوزه کتاب چنین بیان می‌کند:
امروزه شاید کمتر کسی را پیدا کنیم که به اهمیت میزان مطالعه آگاه نباشد. یکی از مهمترین اهداف ما در انتشارات پیام آزادی بالابردن سرانه مطالعه در کشور عزیزمان ایران است.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 24 اسفند 1387
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    دوشنبه 16 مرداد 1402
  • شناسه
    2859
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی