loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

موسسه فرهنگی هنری محبین حضرت صاحب الامر (عج)

موسسه فرهنگی هنری محبین صاحب الأمر (عج) با هدف ترویج فرهنگ غنی اسلام و مذهب حقه شیعه و تعمیق سطح اعتقادات و اخلاق در جامعه اسلامی و تلاش در راستای شناساندن معارف کتاب الله و ائمه اطهارعلیهم السلام(ثقلین) به افراد جامعه اسلامی و مبارزه با عقائد انحرافی و دسترسی آسان و سریع به منبع عظیم معارف اسلامی (کتاب و سنت) که در کلمات گهربار حضرت آیت الله خوشوقت تهرانی(اعلی الله مقامه الشریف) می‌باشد، در سال 1389 با عنایت معظم له تأسیس شد.

سخنان ایشان علاوه بر تبیین دقیق معارف دین در حوزه­‌های احکام، عقاید، اخلاق و بیان خطوط اصلی در جامعه اسلامی که مبتنی بر علوم انسانی اسلامی است. این موضوع، قریب به نیم قرن محافل دوستانه ایشان را تبدیل به کانون توجهات و دلبستگی جوانان و نخبگان حوزه و دانشگاه نموده است اما افسوس که تاکنون آثار معظم له در مجموع ه­ای جهت ارائه به مشتاقان معارف و اخلاق اسلامی گردآوری نشده است، بر این اساس این موسسه در نظر دارد در تمامی آثار ایشان اعم از مکتوبات، صوت، تصویر و ... را جمع آوری، تدوین و تبویب نموده و با تولید محصولات چند رسانه‌­ای آن‌ها را در اختیار تشنه‌­گان معارف ناب اهلبیت علیهم السلام و حقیقت اخلاق و آداب اسلامی، قرار دهد.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    یکشنبه 14 تیر 1394
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    شنبه 28 مرداد 1402
  • شناسه
    29305
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی