loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت از ابتدای سال 1372 و در پی هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر وجود تهاجم گسترده فرهنگی علیه انقلاب اسلامی و باورهای اسلام ناب، تأسیس شده است.
این انتشارات قصد دارد با حضور در عرصه فرهنگی، به اندازة توان خود، در گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و پیام آن و نیز در افشای ترفندهای فرهنگی دشمنان و عوامل آنان، بکوشد و وظیفه خود را انجام دهد.

این مؤسسه موفق شده است در زمینه تبیین و نشر رهنمودها و اندیشه حضرت امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی، و رهبر معظم انقلاب اسلامی، خلف صالح امام خمینی (ره)، قدم هایی بردارد و همچنین نسبت به بررسی، پژوهش، تدوین و نشر موضوع‌هایی که مورد اشاره و مطالبه آنان بوده است اقدام نماید. تاریخ معاصر ایران و مسائل و جریانات روز، از جمله مطالبات رهبری بوده‌اند که مؤسسه با اهتمام ویژه‌ای آنها را دنبال کرده است.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سه گروه سنّی: کودکان، نوجوان، جوانان و عموم به نشر نتایج بررسیها و پژوهش های خود اقدام کرده است.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت، در سال 1388، در سی امین سال پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان ناشر برگزیده در نشر فرهنگ انقلاب در سی سال انقلاب اسلامی برگزیده شد و در سال 1389 ناشر برگزیده بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گردید. این مؤسسه همچنین در همین سال به عنوان ناشر برگزیده سیزدهمین جشنواره انتخاب کتاب دوسالانه دفاع مقدس شناخته شده و مورد تجلیل قرار گرفت.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سال 1393 در جشنواره بزرگداشت حماسة 9 دی از سوی ستاد پاسداشت حماسه ماندگار 9 دی ( همایش ملی علمداران بصیرت ) به عنوان ناشر برگزیده در حوزه کتاب مورد تجلیل قرار گرفت.

موسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سال های 1392 و 1395 در چهارمین و هفتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس برگزیده شد. همچنین در هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس بعنوان خادم نشر تهران انتخاب شد که موسسه جوایز آن را به خانواده شهید مدافع حرم شهید مصطفی صدر زاده تقدیم نمود.

همچنین موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت در جشنواره شهید سید علی اندرزگو در سال 1396 به عنوان برگزیده انتخاب شد.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    دوشنبه 16 مرداد 1402
  • شناسه
    3495
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط