loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب

مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب یکی از مراکز وابسته به حوزه علمیه قم که در حیطه پژوهش در زمینه ادیان و مذاهب از مراکز کم نظیر در سطح کشور است. مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب، یکی از مراکز فعال در زمینه مطالعه و تحقیق و شناخت ادیان و مذاهب مختلف می باشد که از سال 1357 به همت جمعی از دانشوران حوزه علمیه قم بنا نهاده شده است.

این مرکز، دارای بخش های متعدد و فعالیت های چشم گیر و متنوعی است که آشنایی با هر یک از آنها مسیر پژوهش و تحقیق در زمینه ادیان و مذاهب را برای شما پژوهشگران گرامی هموارتر می سازد.
این مرکز تا کنون 12 کتاب منتشر نموده که برخی از این کتب به علت استقبال فراوان علاقه مندان، بارها تجدید چاپ شده است.

عیسی اسطوره یا تاریخ، انتظار مسیحا در آیین یهود، به سوی الهیات ناظر به همه ادیان، حقوق کیفری یهود، کلام مسیحی، فلسفه در مسیحیت باستان، یهودیت، مسیحیت، آیین هندو، جوهره تلمود و شور جاودانگی عناوین کتب ترجمه شده این مرکز است. همچنین کتاب اسماعیلیه (شامل مجموعه مقالات) نیز از جمله تالیفات منتشر شده این مرکز می باشد.

کتاب ها و مقالات در دست اقدام و تحقیق انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب
هم اکنون پژوهشگران و محققین مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب، ترجمه ها و تالیفات زیادی را در دست اقدام دارند که در آینده نزدیک انتشار و عرضه خواهد شد.
از جمله کتب در دست ترجمه می توان به موارد ذیل اشاره نمود: الهیات مسیحی، عقاید و آداب یهود، تاریخ مذاهب اسلامی، مبانی فکری نهضت اصلاح دینی، در آمدی بر مسیحیت، آیین کاتولیک، تعالیم کلیسای کاتولیک، آیین سیک، اسطوره تجسد خدا، درآمدی بر تصوف، آیین بودا، ادیان چین، صوفیسم، زمینه های بحث فلسفی در ادیان، زرتشت، تاریخ کلیسای شرقی و...
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    یکشنبه 23 اردیبهشت 1397
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    پنجشنبه 19 مرداد 1402
  • شناسه
    65483
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی