loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نشر ستاره ها

از جمله انتشارات های استانی موفق دفاع مقدس که در سال 1384 تاسیس شده است انتشارات ستاره ها می باشد. در واقع این نشر وابسته به کنگره شهدای دفاع مقدس است اما در حوزه های دیگر انقلاب و جبهه مقاومت نیز به چاپ کتاب پرداخته است.

این نشر با مدیریت محمد علی چمی گو، در زمینه علوم اجتماعی، ادبیات، کتاب های کودکان و نوجوانان به نشر و چاپ کتاب پرداخته است و همچنین باید گفت در نمایشگاه های سراسری و نمایشگاه های استان خراسان همواره حضوری فعال دارد.

انتشارات ستاره، نزدیک به 407 اثر مربوط به حوزه جنگ تحمیلی و موضوعات حماسه و ایثار در بین کتاب های خود دارد. تاریخ شفاهی زنان ایثارگر، ادبیات داستانی و فرماندهان دفاع مقدس زیر مجموعه های حوزه دفاع مقدس را تشکیل می دهد و پرداخت آثار این نشر به حوزه زنان چه به عنوان قهرمان و چه به عنوان همسر و مادر شهدا و ... قابل توجه است.

از جمله کتاب های این نشر رمان شهربانو خاطرات مادر شهید، سربدار، علویه نرگس، مروارید شکسته و ما افسانه نبودیم است. کتاب از مشهد تا کاخ صدام این نشر برنده جایزه کتاب پاسداران اهل قلم شده است. همچنین علویه نرگس در جشنواره کتاب ایثار و شهادت حائز رتبه گردیده است.

نشر ستاره ها امروز علاوه بر گسترش حضور خود در نمایشگاه ها در راستای دسترسی بهتر و آسان تر مخاطبین به کتاب، اقدام به نشر در هر دو حوزه کتاب های الکترونیک و چاپی نموده است.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    یکشنبه 20 تیر 1389
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 29 مرداد 1402
  • شناسه
    6891
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط