loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بسته پیشنهادی یاس کبود: کتاب هایی پیرامون شخصیت حضرت زهرا (س)

رهبر معظم انقلاب در مورد مطالعه در مورد شخصیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می فرمایند: «مقام فاطمه ی زهرا سلام اللَّه علیها در خور آن است که عقول برجسته ی انسان های بزرگ، در اصلی ترین رشته های تفکرشان بیندیشند و زبان های فصیح ترین و بلیغ ترین گویندگان و شعرا و سرایندگان، آن اندیشه ها را در قالب کلمات بیاورند و سرشارترین ذوق ها و جوشان ترین طبع های فیاض و سیال هنرمندان و شاعران، آن ها را به صورت شعر و سخن منظوم، با بهترین گویش ها و حنجره ها بیان کنند. اگر این طور بشود، شاید ذهن بشرِ متوسطِ امروز و ما که از معارف حقیقی الهی دوریم و کشش نداریم که در ذهن و دل و روحمان، حقایق والا و متعالی را درک بکنیم، بتوانیم گوشه ای از فضایل و مدایح و مناقب و محامد این بزرگوار را بفهمیم و درک کنیم.» (۱۳۶۸/۱۰/۲۸)

از همین رو، پاتوق کتاب فردا اقدام به معرفی مجموعه کتاب پیشنهادی خود، با محوریت شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها نموده است.

برای مشاهده این بسته پیشنهادی اینجا را کلیک کنید.

 
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 30 بهمن 1396
  • شناسه
    62813
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط