loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ره توشه راهیان نور

پاتوق کتاب فردا در این بسته پیشنهادی، کتاب مناسب برای کاروان های راهیان نور را معرفی کرده است.

پاتوق کتاب فردا در این بسته پیشنهادی، کتاب مناسب برای کاروان های راهیان نور را معرفی کرده است.

هدف اصلی اردوهای راهیان نور زنده کردن یاد شهدا در دلها و جانهای افراد جامعه است؛ این بدین معنی نیست که صرفا اظهار علاقه به شهدا کنیم؛ باید این علاقه در عمل و زندگی انسان هم تبلور یابد. کسی که یاد شهدا در دلش زنده می شود درمی یابد که باید راه شهدا را ادامه داد و وظیفه اش را در مقابل این امانت عظیمی که که با خون این همه شهید به دست آمده بشناسد و در راستای آن همست گمارد.

به همین دلیل نیاز است که از فرصت اردوهای راهیان نور بهره ببریم و پیام شهدا را منتقل کنیم؛ باید شهدا را به عنوان الگوهایی معرفی کنیم که از همه چیز خود گذشتند تا حرف امامشان زمین نماند و درخت این انقلاب را با خون خودشان آبیاری کردند.

یکی از بهترین راهها برای انجام این مهم یعنی انتقال پیام شهدا، کتاب هایی است که درباره شهدا نوشته شده است. به همین منظور پاتوق کتاب فردا آمادگی خود برای تهیه کتاب هایی با موضوع شهدا اعلام میکند.

در این بسته کتاب هایی کم حجم مناسب برای ایام سفر کاروان های راهیان نور آماده شده است. کتاب های پیشنهادی از انتشارات سوره مهر، ابراهیم هادی، نارگل، شهید کاظمی، شاهد، یا زهرا و روایت فتح به صورت کلی و جزئی ارائه می شود.

همچنین برای برای سفارشات عمده، می توانید با شماره تلفن 02537746992 تماس بگیرید.

 
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 5 اسفند 1396
  • شناسه
    62860
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط