loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جان فدای وطن: 16 کتاب زندگی نامه شهید

به مناسبت هفته پاسداشت 8 سال دفاع مقدس

انتشارات مرتبط : سوره مهر | روایت فتح | ملک اعظم | شهید کاظمی | شهید ابراهیم هادی

بسته پیشنهادی کتاب جان فدای وطن به مناسبت هفته دفاع مقدس به معرفی 16 کتاب زندگی نامه شهدا و روایت هایی از زندگی و سال ها مجاهدت آنان پرداخته است. با مطالعه کتاب های جان فدای وطن، با شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا خواهیم شد.

شنبه 1 مهر 1402

به آخرین لحظه های زندگی آدم ها که فکر میکنم، قلبم تند تر از همیشه می‌زند. آخرین دم و بازدم های آدم با چه حسی به پایان می‌رسد؟ افسوس؟ ترس؟ رضایت؟ شجاعت؟

لحظه آخر برای کسی که گلوله قلبش را نشانه گرفته چطور بوده؟ کسی که مرگ را غافل گیر کرده و خودش به استقبالش رفته، چه حسی داشته؟ آخرین تصویری که پیش چشمان یک شهید نقش بسته چه بوده؟ آخرین رویایی که در سرش گذر کرده؟ در آخرین لحظه‌های عمرش نگران چه کسی بوده؟ 

وقتی به همه این‌ها فکر کنیم؛ برایمان زندگی و لحظه هایی که نفس می‌کشیم مهم و جدی‌تر می‌شود. بهای زندگی ما را پیش تر کسی با خون خود پرداخته است. آدمی که مثل ما خانواده و عزیزانی داشته، آرزوهایی داشته و کسانی چشم انتظار برگشت او بودند؛ ولی او جان فدا بودن را انتخاب کرده است و رویایش در دقایق آخر حتما آغوش امن اباعبدالله بوده است. بی‌شک چه آرزوی شیرینی.

زندگی شهدا برای ما مهم می‌شود. این که در لحظه های مهم زندگی‌شان سخت‌ترین و درست‌ترین انتخاب‌ها را کرده‌اند. خواندن زندگی نامه و یا روایت زیست مردان و زنان جان فدا می‌تواند به ما بیاموزد که چگونه همه عمر برای لحظات آخر زندگی مان تلاش کنیم. برای بهترین و درست ترین انتخاب ها.

او انتخاب کرده است؛ برای یک هدف مقدس در آغوش مرگ برود و ما زیست و روایت زندگی او را ستایش می‌کنیم. هشت سال دفاع مقدس و خاکریزهای جبهه و جنگ پر از انسان‌هایی است که هر کدام قصه شنیدنی دارند. روایت تا آخرین نفس از زندگی یک شهید می‌تواند حیات بخشِ روح و فکر جوانان امروز باشد.

بسته کتاب جان فدای وطن: 16 کتاب زندگی نامه شهید

بسته کتاب «جان فدای وطن» که به مناسبت هفته دفاع مقدس منتشر شده است؛ حاوی کتاب هایی از زندگی و  شما را با زندگی شهدای دفاع مقدس و با ناگفته های زندگی آن ها آشنا می کند. پاتوق کتاب فردا مطالعه روایت های ناشنیده از شهدای 8 سال دفاع مقدس، از جمله شهید شاهرخ ضرغام، شهید محسن وزوایی، شهید بهمن باقری، شهید محمد بروجردی، شهید علی چیت سازیان، شهید ابراهیم همت و شهیدان رسول و علیرضا خالقی پور و دیگر شهدای عزیز را به شما پیشنهاد می کند.

به مناسبت هفته دفاع مقدس خواندن حداقل یک کتاب، از یک شهید، بی شک پرتو نور زندگی هایمان می‌شود. پاتوق کتاب فردا به شما و تمام هم وطنان عزیز کشورمان ایران، مطالعه بسته «جان فدای وطن» شامل 16 کتاب زندگی نامه شهدا را پیشنهاد می‌کند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط