loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «شنبه آرام؟» به چاپ پنجم رسید

انتشارات مرتبط : حماسه یاران

نویسندگان مرتبط : محمدمهدی بهداروند

کتاب «شنبه آرام؟» که روایت همسر شهید فخری زاده است، توسط انتشارات حماسه یاران به چاپ پنجم رسید.

جمعه 21 مهر 1402

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، شهید محسن فخری‌زاده در پاییز 1399 به شهادت رسید و پس از گذشت دو سال، کتاب «شنبه آرام؟» که به زندگی این شهید دانشمند از منظر همسرش می‌پردازد، منتشر شد. «شنبه آرام؟» به قلم محمدمهدی بهداروند، توسط انتشارات حماسه یاران در پائیز 1401 به بازار کتاب آمده و کمک زیادی به شناخت بهتر شهید محسن فخری‌زاده می‌کند.

دانشمند شهید محسن فخری زاده به روایت همسر

کتاب «شنبه آرام؟» از 16 فصل تشکیل شده و ما زندگی شهید را از زاویه دید همسرشان مرور می‌کنیم. لحظه شهادت شهیدفخری‌زاده هنوز برای بسیاری با ابهامات بسیاری روبه‌روست و نحوه دقیق شهادت ایشان به طور واضح در رسانه‌ها گفته نشد. بهداروند با توجه به حساسیت مردم نسبت به ترور شهید فخری‌زاده، کتابش را با لحظات حساس و دردناک ترور شروع می‌کند. همسر شهید به عنوان شاهد در محل شهادت حضور داشته و همین حضور و بیان به یکی از نقاط قوت کتاب تبدیل شده است.

در متن پشت جلد کتاب شنبه آرام؟ اینطور نوشته شده است:
گفتم: «محسن جان! دیر میای، بچه‌ها نگرانت هستن.» لبخندی زد و حرف از صمیم قلبش بیرون آمد، حرفی که زبانم را قفل زد.  غیرتمند گفت: «هرچی من بیشتر کار کنم، نتانیاهو و ترامپ کمتر خواب راحت به چشمشون میاد؛ پس اجازه بده بیشتر کار کنم.»

پیشنهاد کتاب «شنبه آرام؟»

کتاب «شنبه آرام؟: دانشمند شهید محسن فخری زاده به روایت همسر» نوشته محمدمهدی بهداروند است و در انتشارات حماسه یاران منتشر شده است. علاقه مندان برای مطالعه این کتاب که به چاپ پنجم رسیده است می توانند به سایت پاتوق کتاب فردا مراجعه کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط