loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سر سری دس دسی

3 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 104725 10003022
17,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «سر سری دس دسی» مجموعه‌ای از اشعار و بازی‌های ریتمیک برای کودکان است که زهره پریرخ جمع‌آوری کرده است و شراره وظیفه‌شناس به شعر برگردانده است. این اثر با تصویرگری هنرمندانه حسن موسوی در اختیار شما قرار دارد.
شعرها و بازی‌های ریتمیک می‌توانند تاثیر فوق‌العاده و بی‌نظیری بر روی ذهن کودکان بگذارند. شنیدن شعر و خواندن شعر به هوش موسیقایی کودکان کمک می‌کند و مهارت‌های کلامی آنان را تقویت می‌کند. علاوه بر این، بازی‌های ریتمیک می‌توانند مهارت‌های حرکتی کودکان را بهبود بخشند و هماهنگی میان اعضای بدن را بیشتر کنند.
زهره پریرخ در کتاب سرسری دس دسی، مجموعه‌ای از بازی‌های ریتمیک و شعرهای کودکانه را گردآوری کرده است. این مجموعه به هدف تقویت قوا و مهارت‌های کودکان و ساختن لحظاتی لذت‌بخش برای آنان طراحی شده است.

سر سری، آی سر سری!
سرتو بچرخون این‌وری
سر سری، آی سر سری!
سرتو بچرخون اون‌وری
سر سری، آی سر سری!
کی سرشو بالا می‌بره؟
سر سری، این دور و بر
کی نشسته پشت در؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما