loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بر ساحل سخن - جلد چهارم: امام کاظم، امام رضا و امام جواد (علیهم السلام)

یادداشت‌ هایی برای سخنرانی

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده سید مرتضی صالحی خوانساری

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 416

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 87319 10003022
54,000 48,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سخن و سخنوری از هنر های مهم، جذاب و کهن در میانِ بشرِ دیروز، امروز و فرداست؛ البته اهمیت و قداست این مهم، بسته به محتوا و متعلق آن، مختلف و دارای مراتب است و هرگاه دین خدا و بهویژه آخرین و کامل‌ ترین آن‌ ها؛ یعنی شریعت اسلام، موضوع سخنوری قرار گیرد، قداست و اهمیتش به نقطۀ اوج می‌رسد.
آیین مقدس اسلام در عمود زمان، در کنار زحمات محدثان، مفسران، فقیهان و دیگر عالمان علوم اسلامی، توسط نویسندگان، خطیبان و سخنوران، ترویج، تبیین و عصارۀ مجاهدت‌های علمی عالمان اسلامی با هنرِ بَنان و بیان به جامعه تزریق شده و می‌شود.
هنر و فن سخنوری نیز مانند دیگر علوم و فنون، مراتبی دارد و همۀ اهالی «بیان» به اندازۀ خود در پیشرفت اسلام سهیم بوده و هستند، اما در این میان، نقش «سخنوران و خطیبان طراز اول»، ویژه و ممتاز است؛ چه اینکه ایشان علاوه بر ترویج مستقیم معارف اسلامی برای مردم جامعه و تربیت شاگردان و خطیبانی دیگر برای نسل‌های آینده، نوشته‌ها و یادداشت‌هایشان نیز که محصول یک عمر تحقیق و تدقیق در علوم مختلف است، می‌تواند برای اهالی سخن راهنما باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما