loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نبرد تیله ها

رمان

ناشر شهید کاظمی

نویسنده سید علی اکبر حسینی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 196

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 89615 10003022
32,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

روایتی داستانی و جذاب از شکل‌ گیری تروریسم تا ترور افراد در قالب زندگی یک نوجوان پاکستانی

"نبردِ تیله‌ ها" خاطراتِ کودکی علی‌ اکبر حسینی است که در قالبِ داستان نوشته شده است. نویسنده که خود اهلِ پاکستان و شهرِ کویته است، رشد تروریسم را در محله‌ خودش شاهد بوده و تأثیر منفی تروریسم بر افرادِ محل را از نزدیک دیده و آن را در قالب داستان نوشته است، سعی دارد آثارِ سوء تروریسم بر زندگی افراد یک محل امن را به تصویر بکشد؛ محلی که زمانی شیعه و سنی در آن در کنارِ هم زندگی می‌ کردند و با رشد تروریسم در پاکستان و مخصوصا کویته، فاصله‌ ای عجیبی میانِ آن‌ ها به‌ وجود می‌ آید و باعث بدبینی نسبت به همدیگر می‌ شود و این بدبینی به جایی می‌ رسد که بسیاری از افراد محل، جان‌ شان را از دست می‌ دهند و آن‌ هایی هم که زنده می‌ مانند یا به کشورهای خارج مهاجرت می‌ کنند و یا همانجا می‌ مانند و هر لحظه را با ترس و وحشت سپری کرده و هر آن منتظر مرگِ ناگهانی خود هستند. این کتاب از اتفاقاتِ تلخ و شیرین سخن می‌ گوید که گاهی مخاطب را می‌ خنداند و گاهی می‌ گریاند و گاهی هم وحشت‌ زده می‌ کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما