loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«قهرمانان کوچک» به کتابفروشی ها آمدند

انتشارات مرتبط : کتاب جمکران

نویسندگان مرتبط : سیده زهرا طباطبایی

پنجشنبه 17 اسفند 1402

کتاب «قهرمانان کوچک» به قلم سیده زهرا طباطبایی و تصویرگری امین دریانورد به‌تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شده است.

قصه «قهرمانان کوچک» درباره کودکانی است که امنیت و آرامش مدتهاست از آنها سلب شده و با وجود ظلم و بی عدالتی‌هایی که در حق آن‌ها روا می‌دارند، هنوز کور سوی امیدی در دل این کودکان چشمک می‌زند. موضوعش را هم می‌توان در کلیدواژه‌هایی چون استقامت، استواری، ایستادگی، پایداری کودکان و نوجوانان فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی خلاصه کرد.

شخصیت اصلی داستان این‌کتاب یک‌کودک فلسطینی است و تغییر ناگهانیِ احساس ترس و یأس این کودک به شجاعت، مقاومت و ایستادگی در انتهای داستان پیش چشم مخاطب قرار می‌گیرد. همکاری، همراهی و مقابله دو برادر در مقابل دشمن نیز از دیگر اتفاقات قصه «قهرمانان کوچک» است.

نویسنده این‌کتاب معتقد است پایداری و سختکوشی و دفاع کودکان فلسطینی از خود، خانواده وطن وآرمان‌هایشان ستودنی است. حتی اگر مؤثر واقع نشود اما هرچه هست بهتر از نجنگیدن و تن به ذلت دادن است. کتاب قهرمانان کوچک بی‌شک از آن دسته کتاب‌هایی ست که به زودی جای خود را در دل مخاطب پیدا خواهد کرد.

کتاب قهرمانان کوچک با 24 صفحه مصور رنگی در انتشارات کتاب جمکران منتشر شده است. برای مشاهده و تهیه کتاب قهرمانان کوچک به لینک اینجا سربزنید.

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط